pondělí 29. srpna 2016

Zmrzlinovač...

... dneska jsem se rozhodla pro trochu recenze na mého nového kuchyňského pomocníka, s kterým jsem prozmrzlinovala toto léto ... :)


Aby bylo jasno hned na začátku ... jsem zmrzlinový maniak... zmrzlinu můžu v jakémkoliv množství a to celoročně... čokoládová s kousky čokolády může být kdykoliv,  či ovocné sorbety v horkých letních dnech... ale i přesto jsem o nákupu zmrzlinovače nikdy moc neuvažovala...

... myšlenka, že si ho pořídím mi napadla někdy v červnu, jednoho horkého dne, kdy jsem dělala mě a Křemílkovi domácí banánovou zmrzlinu... ale pak mě zase opustila a já ji nechala jen volně viset v hlavě, že až bude někdy chvilka, tak se k ní vrátím... pak do schránky dorazil Apetit (ano už zase :)) ten časopis se mi v posledních měsících docela nevyplatí :)) - tedy mě jo, ale mé peněžence ne :))) ... Z titulní stránky se na mě smála mátová zmrzlina s kousky čokolády :) a já zalistovala a ejhle - recenze na zmrzlinovače... oni to snad vědí... :))

... začetla jsem se... 

Zjistila jsem, že existují dva druhy. Jeden, kde musíte mísu nejprve namrazit v mrazáku a pak lze zmrzku umíchat a ten druhý s vlastním kompresorem. Tu první variantu jsem rovnou zamítla... zaprvé - najít místo u nás v mrazáku to je jako hledat jehlu v kupce sena... nemožné... a pak by mě asi nebavilo nejdříve mísu namražovat, protože jsem člověk docela netrpělivý a když se rozhodnu, tak prostě jdu a chci zmrzku hned :)... Ty kompresorové jsou ale samozřejmě podstatně dražší - právě díky domu kompresoru, kupujete si v podstatě takovou malou ledničku...

... a tak jsem týden dumala, "gůglila" a ve finále se rozhodla a objednala tento...

DELONGHI ICK 6000


... není z nejlevnějších, takže by mě hodně mrzelo, kdyby mě zklamal - což se teda zatím naštěstí nestalo... nadšení z domácí zmrzliny mě neopustilo ani po začáteční euforii :) 

... co mě docela překvapilo byla velikost misky... že je docela malá v poměru k celému přístroji :) ... dávka zmrzliny mi vyjde tak akorát pro 4 osoby... ale obsah odpovídá tomu co je psáno... to je asi jedno takové moje mini mínus 

... zatím míchám hlavně osvěžující ovocné zmrzliny všech možných příchutí - všechno ovoce co se mi dostane pod ruku :) 

... pro někoho by umíchaná konzistence mohla být řídká, ale není problém nechat ji v mrazáku ještě chvilku "zatáhnout"... mě třeba naprosto vyhovuje

... příprava je opravdu naprosto jednoduchá a z běžně dostupných surovin... žádná věda - dáte vše do misky a do 40min můžete servírovat, u přístroje je i sešit receptů, které jsou sice v AJ, ale to si myslím není v dnešní době takový problém. V jedné v recenzích jsem narazila na recenzi od pani, která dostala přístroj jako dárek od manžela a psala, že by radši dostala poukázku do Globusu, kam by si chodila zmrzlinu nakupovat :) a poukazovala na složitou přípravu a shánění ingrediencí... já s ní musím nesouhlasit :) právě to, že vím co do zmrzliny dávám mi přijde jako velké plus :)

... v recenzích bylo hodně uváděno, že je díky kompresoru hlučný - já bych řekla hlučnějí, ale že bych s ním nevydržela v jedné místnosti jak uváděli někteří, tak to bych neřekla...vůbec to nějak nevnímám

... není to asi přístroj, který musí mít nutně každý. Pokud si dopřáváte zmrzlinu opravdu jen sem tam, asi se celá investice nevyplatí. U nás je v zápřahu skoro každý den a myslím, že ani na zimu ho nebudu schovávat, protože určitě jednou do týdne ho spustíme :) ... to by mohlo být pro někoho také mínus - uschovávat docela objemný přístroj... 

... takže shrnuto - za mě super :) ... 

... a co vy moji milí? máte se zmrzlinovači zkušenost?...

Mějte krásné pondělí, u nás právě přešla ranní bouřka :) je zataženo a vypadá to na takový příjemně líný den ;) docela by mi chvilka líné pohody bodla, tak uvidíme ;)

Vaše Šárka ♥








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!