sobota 27. srpna 2016

Zmrzlina... borůvková...

... MŇÁÁÁÁM... :)

... krásnou horkou sobotu vám všem přeji :)...
... nedávno jsem vás tu už strašila podzimem ;)... tak na důkaz, že léto ještě zdaleka nekončí, tu mám dneska výbornou domácí zmrzlinu ... borůvkovou... :)

... dáte si? ...


... dělám ji takto...

rozmixuji
1 velký hrnek plný borůvek
cukr krystal dle chuti (občas nahradím javorovým sirupem)
3 lístky máty (aby jenom podtrhla chuť borůvek a né přebila :))

a smíchám s
40ml smetany ke šlehání a cca 50-80ml mléka

... celou směs naliji do zmrzlinovače a za 35-40min mám dobrotu na světě, možno ale nalít do uzaviratelné misky a za občasného promíchání nechat ztuhnout v mrazáku ;)



... tentokrát jsem hmotu nalila ještě do tvořítek na nanuky, mám je doma už asi třetí rok a teprve teď poprvé jsem se je odhodlala vyzkoušet (ostuda...) tak jsem zvědavá na výsledek ...

... díky mátě je zmrzlina dokonale osvěžující ;) ...

Tak dobrou chuť ;)

Vaše Šárka ♥






2 komentáře:

  1. Zmrzliny miluji!Děkuji za recept.Hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda :) tento recept lze využít na všechno "bobulové" ovoce - rybíz, ostružiny, maliny, jahody ;) Dobrou chuť a děkuji ;) Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!