pondělí 8. srpna 2016

První mrkev...

... a je to tu, měsíc se s měsícem sešel blíží se nám půlrok života a je tu čas prvních příkrmů...

... a tak vaříme, mixujeme a ochutnáváme :)...

... pamatuji si, že Křemílkovi jsem jeho první příkrmy kupovala, nevím proč, ale bála jsem se aby to bylo ode mě uvařeno dobře... dneska nechápu proč, vždyť není nic jednoduššího :)) musím se sama sobě smát....

... Křemílka jsem přikrmovala už od 4měsíců, takže v tomhle věku už byl ostřílený jedlík, s Terezkou, která je stále plně kojená (a já za to každý den děkuji!!!) jsme zatím oficiálně u mrkvičky, která sklidila obří úspěch, až jsem se divila jak do ní padala :) a v lednici už na nás čeká na další dny brokolice... to počítám už bude horší...

(neoficiálně, přiznám se, už Terka ochutnala banán, jogurt a zmrzlinu ... ale pššššt ;))




"jéje!! ... a to teď tohle budu muset jíst už jako pořád?..."

* * * 


...došlo samozřejmě i na "hmatový vjem"...


... ale pak baštila statečně, spořádala celou porci a i skvrn okolo bylo opravdu minimum... zatím... :)

... tak jen doufám, že to nebude velký nápor na její střeva a nebudeme se muset vrátit k užívání probiotických kapiček...

Teď je na procházce s babičkou, Křemílek je na zahradě u druhé babičky a já?? NO JÁ PŘECI KONEČNĚ můžu zaplout do aťasu a už se na to mooc těším, takovouhle příležitost jsem neměla ani nepamatuji :)... tak já se nebudu vykecávat a pádím ;)

Mějte krásné slunečné pondělí a užijte si ho :) od zítřka má být útrum ;)

Vaše Šárka





1 komentář:

  1. Šári ono je u druhého dítětě všechno nějak jednodušší a člověk si to konečně užívá ;-) Ať Terezce chutná ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!