pátek 19. srpna 2016

Nemůžu si pomoct...

...ale už to cítím... ráno... v odpoledním slunci... večer... 

Vím, že je před námi ještě kousek léta, že prázdniny ještě neskončili, ale je to tam... určitě... pocítila jsem to poprvé tento týden a od té doby si to uvědomuji stále intenzivněji... Možná je to tím, že tuto dobu mám ze všeho nejvíc nejraději, že mi ze všech období nejvíc voní... možná proto ji cítím už teď, kdy se vkrádá jen pomalu, jen trošilililinku zmáčkla pomyslnou kliku a ještě chvíli bude vyčkávat než otevře dveře naplno a dá o sobě vědět všem, kdy už ji pocítí i ti největší milovníci léta, kteří doufají do posledních dnů, že třeba letos to bude jinak a že podzim nikdy nepříjde :))) ... ano moji milí :) přeji vám krásný pátek a omlouvám se všem milovníkům léta, že už o něm mluvím, ale je to on - PODZIM... ale hlavně BABÍ LÉTO... taky ho cítíte?

... já jsem ho nasála poprvé v úterý... shrabávala jsem trávník a sbírala popadaná jablka, opřela jsem se o hrábě a pohled se mi zastavil na jednom kousku zahrady, kam právě dopadalo odpolední sluníčko... a PROSTĚ TO TAM BYLO... podívala jsem se znovu a bylo to tam POŘÁD :) ...

... a ve čtvrtek jsem byla navštívit zahradnictví... neplánovaně... jela jsem vyzvednout auto z opravy a zpáteční cesta vedla okolo mého oblíbeného obchodu (jakážeto náhoda)... a já tam nějak impulsivně zatočila... a víte co?? BYL TAM!!! :) ... bramboříky, chryzantémy, vřesy... všude okolo... (já vím, můžete oponovat, že z obchodního a komerčního hlediska musí být připraveni, stejně jako supermarkety už v říjnu na Vánoce...) ale já si to nenechám zkazit :) ... já jsem zajásala...!! a košík se mi plnil...

... jupííí!! ...

... letos mě stejně letničky, krom muškátů zradily... vůbec nekvetou a to je hýčkám a hnojím a oni se mi odměňují jenom zelenými lístky... takže krom hortenzie a ibišků (těch domácích, které přes léto kempují venku) nic nekvete...a teda pak muškáty, ty mi dělají radost a zařekla jsem se, že příští rok vysadím asi jenom je... ani jsem letos venku moc nefotila... protože prostě nebylo co... :( ... ale teď ... no koukněte sami... :)

(zatím mám vše naaranžované tak jako narychlo... nemohla jsem se totiž dočkat a skřítci mi moc prostoru se s tím "pomazlit" nedali :)) ... tak se těším, až bude chvíle na dolaďování... :)))

















... a já se raduji, letos budu mít babí léto delší, protože vždy nechávám letničky dokvést do posledního květu a až tak koncem září začínám s podzimem, ale teď už se kochám tou krásou :)

... když jsem nadšeně nesla nákup domů potkala jsem naši sousedku a nadšeně volám "je to tady, hele, podzim, cítíš to? vidíš to? je to nádhera!!!" a ona se vyděsila, že je ještě léto a když to vidí padá na ní deprese z končícího léta... a tak moji milí!!! jestli na vás z tohoto příspěvku trochu té deprese taky padlo, tak se vůbec nebojte!!... léto přeci nekončí :) ... máme ještě spousty krásných dnů před sebou... a hlavně - kdo by mohl dostat depresi z této barevné krásy? no ne? :))))

... a jestli Marcelko (Hliněnko) zavítáš na tento příspěvek - POTŘEBUJI a fakt NUTNĚ tvoje zápichy - ty tomu všemu strašně chybí :)) tak ti půjdu vyloupit obchůdek ;) ... a těšit se na tebe do Berouna :)) ... jj, vypadá to, že by to mělo vyjít :*

Tak ať vám víkend začne krásně a pohodově ;) 
Vaše Šárka ♥





2 komentáře:

  1. Šárko, nádhera. K tomuto létu se hodí už začít s podzimními květinami. Máš to v truhlících a květináčích moc pěkné. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, je to tak :) a děkuji moc!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!