úterý 16. srpna 2016

Malujeme...

... ve čtvrtek nám začal nějak haprovat internet až se spojení přerušilo a podařilo se nám ho zprovoznit až včera odpoledne... nepovažuji se za internetového závisláka, ale přiznám se, že mi spojení se světem chybělo... hlavně jsem potřebovala vyřídit spousty administrativních důležitostí a spíš jsem byla nervozní, že to nejde a musím to zase odložit a kupit před sebou... :) ... tak jsem si dneska značně přivstala, a než se skřítci vzbudí tak stihla sprchu a umýt si vlasy, vyřídit značnou dávku emailů, objednat čočky,  objednat se na zubní, sepsat jídelníček a taky sepsat tento krátký blog :)...


... v pátek se to dopoledne venku mračilo... tak jsme si s Křemílkem ráno uvařili kakao a pak jsme si šli malovat :)... nevedu ho k tomu záměrně, jako že když maluji já, tak musíš i ty... ale je fakt, že ho to zatím baví a začal už tak před rokem sám od sebe (určitě hrálo i roli to, že mě viděl :)) a dokáže se s tím zabavit na docela dlouho... :) a mě baví pozorovat to jeho soustředění a ještě víc miluji ty dětské výtvory... a myslím si, že na jeho věk to docela zvládá... samozřejmě jako matka rozhodně nemám ten správný nadhled a odstup... jsem na něj prostě pyšná :)





 ... tohle je prý bubák... já v tom vidím sluníčko :)...



... a tohle je tank...jen prý zapomněl na pásy... :) tak to pak napravil na dalším :)... každopádně má tři hlavně... a to je důležitější :) 




... rozhodně si ale nemyslete, že maminka se fláká... :) ... vyfasuji vždy pastelku a je mi přikázáno co mám namalovat... poté co jsem začala zvládat namalovat bagr i poslepu, tak toto období pominulo a já se procvičuji v tancích a vojácích... mám ale velké rezervy...

... a tady vypráví Terezce příběh "o tátovi vojákovi a tanku..."


... Terka je z něj "divaživa" a hltá každé jeho slovo... :)




... omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem pouze mobilem a ještě bylo takové divné pološero a mobil byl těsně před vybitím a to pak je kvalita snímků značně pochybná...

Užijte si úterý, moji milí a moc děkuji za vaši návštěvu a případné komentáře, těší mě, moc! :) 
Vaše Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Ahoj!náhodou ty fotky jsou o.k.!Křemílek krásně maluje a koukám,že už i malá pokukuje,aby pak věděla,jak na to!Přeju krásný den!Zdena!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zdeni :) no pokukuje... tak uvidíme :D krásný den!!! Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!