úterý 30. srpna 2016

Když maminka potřebuje pracovat...

... aneb...

... Křemílek voják maluje bubáky
 a skončí to u indiánů ...



... včera u nás bylo víceméně deštivo, pro mě to bývával vždycky ideální čas na malování... uvařila jsem si kafe, zavřela se do aťasu a za zvuků bubnujících kapek do okna nade mnou jsem se ztratila do svého světa...
Jenže dneska už to nejde tak lehce jako dříve... dneska musím počkat až mi jsou nakloněny všechny konstelace a využít jakékoliv chvilky... :) tak začínám zvykat Křemílka, že musí maminku nechat pracovat... aspoň hodinku denně... co? Šlo by to?... no šlo, ale ... ;)







Bubák musí mít pořádný zuby :)





...a netrvalo dlouho a natlačil se mi ke stolu - "jako máma..."
... chtěl neustále namáčet do mých barev, používat moje štětce a pak mi pomohl i trochu na mém plátně...
... a tak jsem bránila své barvy, schovávala své štětce a retušovala "škody"... :)


... a pak...
... prej indián...




... umýt do nechtěl... běhal takhle až do večera... a kdybych mu nenapustila vanu s hromadou pěny, tak by tak běhal doteď... :)

... a jestli jsem něco udělala? Co myslíte? :)

... tak zase příště ;)...

A kdybyste chtěli, můžete mě sledovat i na Instagramu ;) vždycky vám zapomenu sem vložit odkaz ;) 

Mějte se moc a moc krásně!!!
Vaše Šárka

1 komentář:

  1. Ahoj!Opět krásné fotečky!!Připomnělo mi to,když byly moje děti malé,braly mi bavlnky,háčky,jehlice..nachystala jsem si natřenou plechovku,kterou jsem chtěla nazdobit kamarádce a najednou byla pryč.prohledala jsem tenkrát celý barák a nic.až na druhý den-plechovka byla položená na králíčáku,Tom poklízel slípky a nabíral tou plechovkou obilí-to bylo všude!!ach jo..bývala s nimi sranda.jinak-Křemílek je šikulka-po mamince,třeba bude taky malíř.Přeju krásný den!!Zdena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!