sobota 20. srpna 2016

KAFE...!!!

... dneska ráno žádné náhražky... žádná špalda, žádná cikorka či žádné "rozpustné bez kofeinu"...
... dneska ráno to pravé, čerstvě mleté, vonící na dálku a hlavně.... (teď my myšlenky naskočily a ruce samy chtěly psát na klávesnici slovo "alkoholické" - šmankote, že i toho by mé tělo mělo nedostatek??? :))) ... no radši zpět k té kávě..., která je dnes hlavně KOFEINOVÁ!!! ... po takové době abstinence čekám, že mě asi opravdu nahodí a to potřebuji!

... a protože je to po takové době "poprvé"... musím to zdokumentovat... :)

... už třetí den nespím... nemůžu zabrat a když už by se mi to povedlo, tak se vzbudí Terka, která jede už... no vlastně taky třetí noc... v pravidelném rituálu - vzbouzet se po hodině a dvakrát za noc to ještě vychytá a jede třeba po půl hodině... Vzbudí se, hledá mě, vzbudí mě, já ji přitulím, ona dvakrát natáhne a spí... jenže pak zase jak dlouho nemůžu usnout já a když už zaberu, tak se vše opakuje znovu... hlady se tedy ale určitě nebudí... asi furt ty zoubky, potvory... :(

... včera se s pláčem v noci probouzel i Křemílek... tak se přiznám, že kolikrát, než jsem se řádně probrala, jsem nevěděla ke komu se to vlastně mám otočit... ale to už se mi stalo několikrát :) že se vzbudila Terka a já než jsem se pořádně probrala, jsem konejšila Křemílka, který naprosto v klidu spinkal... nebo naopak... :)... jen čekám kdy se přistihnu, že kojím Křemílka místo Terky... :)

... to k tomu všemu holt prostě patří... :) 

... a tak tu sedím, vychutnávám si ten svůj "první" šálek, poslouchám z koupelny hučení pračky a sušičky, děti jako andílci... ZATÍM... spinkají..., hlava už přestává bolet a oči už nejsou tak unavené... sepisuji si svůj denní seznam, oknem nasávám chladný ranní vzduch... 

... společnost mi tu dělá můj nový brambořík (jeden z úlovků mé návštěvy zahradnictví :)) a tak se kochám tou krásou, dokud krásný je... protože já je prostě neumím uchovat... někde dělám chybu ...




... obloha je zabarvena do červena (je kolem 6hod ráno...) a tak nás určitě čeká hezký den :)... alespoň co si pamatuji, tak to říkávala babička... jestli se tedy nepletu :)))
... tak si ho všichni užijte!!!...


Vaše - dneska trochu zdecimovaná - Šárka ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!