čtvrtek 25. srpna 2016

... do kuchyně...

"... je to krásné, poctivé a praktické... Co je to?
No přeci objednávka z HNST.LY..." :)

... těmito slovy začíná email, kterým potvrdí HNST.LY vaši objednávku a v tu chvíli se začnete těšit ještě více :)...

... a já se dneska na vlastní oči přesvědčila jaká je to pravda pravdoucí :)...

... listuji si takhle posledním číslem časopisu Apetit a na str. 12 v "Koktejlu novinek" na ni narážím... na fotku sady smaltovaných misek s cedníkem... mé srdce zaplesá... po něčem podobném pokukuji už dlouho, mističek mám stále nedostatek a smalt má nesmrtelnou krásu :)...

... a k tomu ještě dva hrnečky... měla jsem jeden po babičce a už chudinka v kuchyni dosloužil, má ďurku a tak slouží na kytku... :) 








... odkaz na celou sadu zde...
(není z nejlevnějších, to je pravda, nenakupovala jsem nijak impulsivně, ale s ohledem, že opravdu sadu misek potřebuji a tyhle mi budou sloužit nejspíš celý život a vím, že se mi smalt rozhodně neokouká :))

Mějte krásnou dobrou noc ;)
Vaše Šárka ♥



7 komentářů:

  1. Šárko, no krásné. Do kuchyně laděné "do stara" se takové nádobí moc hodí. Do mojí by se taky hodilo, určitě kouknu na celou sadu a uvidím. Děkuji za tip, měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) a určitě koukni a možná i dobrý tip na dárek třeba o co napsat Ježíškovi :))) Šárka

      Vymazat
  2. Šárko je to krásné.Tohle se nikdy neokouká a ještě to dobře slouží.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to krása viď :) a už mám i vyzkoušeno, no slouží parádně :) zatím těch peněz nelituji... :)))) Mávám a zdravím Š.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. taky se nemůžu vynadívat :) díky Ilčo a hezké dny ♥

      Vymazat
    2. taky se nemůžu vynadívat :) díky Ilčo a hezké dny ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!