pondělí 22. srpna 2016

Ateliér...

... krásné pondělí vám všem :)...

... dnes vás zase pozvu na krátkou návštěvu do ateliéru :)... může být? ... mám tu jednu malou změnu... opravdu malou, ale pro mě je to vyřešení docela velkého problému :)... ale začnu od začátku...

... na začátku roku se náš původní obývací pokoj změnil na dětský pokojíček a obývák jsme stěhovali do podkroví, do místnosti, kde mám ateliér. Místnost je to veliká, takže tyhle dvě zóny se sem krásně vejdou a navzájem si vůbec nijak nepřekáží... tedy do jisté míry...
... samozřejmě, že když byla místnost pouze ateliérem, tak jsem až tak moc neřešila ten svůj "pracovní nepořádek"...
... plátna a obrazy - rozpracované kousky či různé obrazy, které jsou odložené na neurčito... starší dílka, která sice nikde prezentovat nebudu, ale jako prvotiny pro pobavení, si je chci uchovat... věci, které čekají na to, až na ně dostanu chuť je dokončit... prostě takový pelmel spolu s prázdnými plátny se prostě tak nějak válel všade...
... když se tu ale začala tvořit obývací zóna, musela jsem se trochu "stáhnout" a tak jsem všechno naskládala za stůl, kolem zábradlí od schodiště... no ano, žádná krása to nebyla... taky to bylo stálým trnem v oku mému drahému muži... já sama jsem z toho nadšením také neskákala, že když se člověk z gauče rozhlédnul tak viděl obrovskou hromadu... jenže mě nenapadlo co s tím... jeho nápad dát to na půdu mi teda jako ideální nepřišel... protože to jsou věci, které ač to nevypadá, tak je musím mít stále po ruce... a nechat si tu jenom jedno plátno, na kterém právě pracuji...? ... to ne, to je systém co mi nevyhovuje... musím mít pořád všechno po ruce a ne běhat na půdu a zpět... a to nemluvím o prachu... On to teda nechápe a možná bychom se kvůli tomu dokázali i pohádat, kdyby jsme chtěli... to naštěstí nechcem :)
... nu, a před 14dny jsem musela kout vyklidit, protože jsme tudy potřebovali táhnout anténu... a najednou se tu ukázal ten volný prostor... pohled jen na čisté schodiště a zábradlí... jenže jsme byli zase u toho... zase ta známá nerudovská otázka... kam ale s tím vším aby to bylo praktické a zároveň trochu estetické... a včera, když jsem tu tak stála a manžel na mě zase mířil tím pohledem... tak mě to napadlo a nechápu, že mě to nenapadlo už dříve... 

... posunula jsem komodu a regál směrem k oknu co nejvíc do šlo a do prostoru, který vznikl mezi komínem a regálem si nechám udělat na míru regálek, kde budu mít plátna složená a zasunutá jak knížky v knihovně... chachá... :) ... tak můj drahý nábytek hned posunul, vyměřil si  prostor a já budu doufat, že se mezi zakázkami na mě dostane řada co nejdříve :)... ale znáte to s tou kovářovic kobylou že? :) občas si říkám, jestli bych si neměla určité věci u něj radši objednat jako zákazník :), že bych se dočkala rychleji :)))

... každopádně zatím jsem plátna do rohu vyskládala jen tak na sebe a už i to je znát :)


... a nyní může vyniknout zábradlí (jeho původ je ze starého kostela :)) a tenhle pohled jsem vám tu ještě nepředstavila :)) 


... schodiště je samozřejmě uzavíratelné kvůli skřítkům, aby se nám nekutáleli po schodech :) ("dvířka" už dodělával Martin nově, ale tak aby navazovaly nenásilně na původní :))



... a v tom volném prostoru úplně vidím nějakou hezkou květinu zavěšenou na trámu... což? :)














... co myslíte? ... je pravda, že ač jsem se snažila plátna vyskládat co nejlépe - hlavně aby se neponičila, tak to přeci jen ještě nepůsobí echt uspořádaným dojmem, ale když si tam představím už regálek a plátna vyskládaná dle velikostí, tak si myslím, že to bude OK :) ... nerudovská otázka, zdá se, že u nás byla zodpovězena ;)

A já mizím moji milí :) jedno dítko spinká, to druhé jsem zabavila na chvíli bublinkovou fólii, ale zdá se, že už to moc nefunguje :)

Děkuji za návštěvu a případné komentáře ;)

Vaše Šárka ♥








2 komentáře:

  1. Šárko, krásně využitý prostor!!! A také krásně zařízen. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Znám to taky, když jedna místnost plní dvě funkce a neměl by být vidět nepořádek. Už čtvrtým rokem posunuju nábytek v pokoji pro hosty a pořád to není ono, protože se musí vejít i koutek na žehlení a sušení prádla. Ale už mám v hlavě nový nápad a určitě to bude super!
    Ateliér máš pěkný a praktický. A to zábradlí- to je nádhera!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!