středa 31. srpna 2016

...andělky strážné...

... krásné dopoledne posledního prázdninového dne :)... 

... v poslední době jsem tu šidila příspěvky z mé tvorby... ono toho po pravdě moc za léto nebylo... a tak pro ty, kteří se těší zase na něco "nového" z mých rukou  ;)

... podařilo se zase pár cedulek, které jsou volné a snad je co nejdříve vystavím na Fleru :)
(což mi připomíná, že musím už konečně dořešit ten svůj shop na stránkách... snad do Vánoc... :))

... a nebo jen tak, pro potěchu oka ;)...










... dětem od zítřka začínají povinnosti, potažmo vlastně i rodičům. Pamatuji si, že jako školou povinná jsem tento čas měla hrozně ráda, už týden před jsem si připravovala sešity, knížky, penál..., připravovala si doma psací stůl :) ... těšila se na nový začátek a nemohla se dočkat... :) no vydrželo mi to první měsíc :) i když jsem měla školu docela ráda, těšila jsem se na každý den prázdnin ;)))

Užijte si dnešní den naplno nebo co nejpříjemněji ;) my dneska máme takový klidnější odpočivnější režim... - zatím mi to teda vychází...(musím zaťukat :))... Nevím jestli je to z klimačky v autě (i když dodržuji maximální rozdíl 5st od venkovní teploty) nebo je to nedostatečným přísunem tekutin při kojení (čehož jsem si plně vědoma) a k tomu mínusové hodiny spánku v posledních týdnech, kdy jsem vzhůru co hodinu... nevím... ale už dva dny bojuji s bolestmi hlavy a od včerejška se přidalo škrabání v krku... tak jsem sáhla v noci po paralenu a uvidíme...:)

Tak ať zítra vyšlápnete tou správnou nohou!!!

Vaše Šárka ♥


P.S. Děkuji za respektování autorských práv ;)

6 komentářů:

  1. Andělky jsou překrásné,
    krásné babí léto Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko a krásný podzim i k vám ;)

      Vymazat
  2. Šárko teda ty jsou,nádhera.
    Mě taky pobolívá hlava a v krku,nasadila jsem homeopatika a uvidím:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!