úterý 12. července 2016

Z procházky...

Pršíííí, konečně :) ... ne že by mi teda vadilo sluníčko, to ani náhodou, ale trochu vody rozhodně neuškodí. Za každou kapku navíc jsou asi nejvíc vděčni naši, protože ti už druhým rokem marně hledají ve studni vodu... což nepamatujeme za celých 35let co ji máme... takže má taťka teď po celé zahradě rozestavěné sudy a chytá dešťovku co to jde... :)
... mamka ráno volala, že ale ani tentokrát se u nich Mrakomor nerozšoupnul, každopádně já si stěžovat nemůžu :) tady pršelo jen se lilo... náš sud vodu ani chytat nestíhal a za chvíli jsme měli opět pod pergolou bazén. K tomu se ještě přidala bouřka a hlavně se krásně ochladil vzduch, což mě na tom těšilo nejvíc :) ... včera odpoledne totiž bylo děsivé horko, takové to předbouřkové dusno... a to nemám ráda :)... ale co miluji je, zachumlat se v tomhle deštivém počasí do postele, nechat otevřené okno a poslouchat bubnování kapek o střechy a parapet... :) no, jasně, přes den se do postele jen tak nezachumlám, ale ráno, než se skřítkové probudili jsem si to užívala ;)

... a pár fotek z včerejší odpolední procházky... :) ... naší čtyřnohou Monu jsme tentokrát nechali doma, ale ve finále jsem jednoho pejska sebou přeci jen měla... :) ... Křemílek na cestě našel klacík a hned mi ho nadšeně přinesl a chtěl aportovat... takže jestli nás někdo viděl, jak hážu dítěti klacík se slovy "přines pejsku" a když ho přinese tak ho chválím "hodnej" a dítko nadšeně běhá, štěká a vyplazuje jazyk a samo nastavuje hlavičku, že chce podrbat... no tak se asi značně nad tou výchovou podivil... :)



... každopádně Křemílek naběhal určitě jednou tolik kilometrů navíc, než jsem ušla já... takže se ani nedivím, že na zpáteční cestě to dopadlo následovně...
... ještě že ty děti mám jenom dvě... :)




:)

Křemílek si dává odpoledního šlofíka a já půjdu pokořit zase trochu špinavého prádla, já nevím, ale to je u nás nekonečný příběh... každopádně myslím, že nejenom u nás :)))
Tak krásný den !!! :)

Vaše Šárka ♥


1 komentář:

  1. Musím říct, že jsem se po těch úmorných vedrech na déšť taky hodně těšila. Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!