sobota 16. července 2016

Posledních pár dnů ...

... a hlavně nocí je docela náročných... a spíše probdělých... Terezka se už třetí den co hodinu budí, s pláčem... a než usne a stačím usnout i já, tak se vzbudí znovu... stejně tak přes den... Že je nespavec na to už jsem si zvykla, ale přeci jen i přes den dokázala třeba na hodinku vcelku usnout... teď ne... usne na 10-15min a za chvíli se s pláčem probudí... a tak furt dokola... 

První den jsem to přikládala zoubkům, přeci jen už jdeme - nj, vlastně si teď uvědomuji, že dneska má 5měsíců... úplně mi to vypadlo (to že už třetí  noc nespím se začíná totiž projevovat i na mě :( celkově mám teď poslední dva dny takovou nakřáplou náladu a únava to ještě přikrmuje... království za pořádnou kávu... ale tu teď nechci pít, když kojím... kor teď, kdy už takhle má malá problémy se spánkem...)... každopádně zpět k těm zoubkům... původně jsem si říkala, že by to mohlo být od nich, tak jsem jí dala na noc mastičku... bohužel nezabrala ... a ráno jsem si všimla, že má na jazyku bílej povlak... jakoby puchýřky ... s největší pravděpodobností je to moučnivka... Na internetu jsem si přečetla, že by ona mohla být tím zdrojem nespokojenosti, že děti bývají plačtivé a nespavé... nemáte s tím někdo zkušenost?

Křemílek jí neměl a sice mamka říkala, že jsme ji měli oba dva s bráchou,ale že jí tenkrát skoro okamžitě pomohla soda na dudlík - radil to i tehdy pediatr... Já to zkouším už druhý den a dost bez úspěchu, z jazýčku se jí dostala už i na vnitřní část horního rtu... dneska jsem to už vzdala, že zajdu do lékárny, ale jako na potvoru, ty co máme v okolí a kam jsem se byla schopna dostat mají buď dovolenou a nebo v sobotu rovnou zavřeno... Tak se musím zítra vydat někam do nákupních center, kde snad budu úspěšnější a když nic, tak v pondělí rovnou k doktorce... :(





... chudinka malá, ta si taky od narození vybírá kde co... :( 

Mějte krásný zbytek víkendu ♥
Vaše Šárka



2 komentáře:

  1. Šárko, Terezka je miloučké miminko. O dávání sody na dudlík jsem neslyšela, nám byla doporučována fialka(je desinfekční), ale má nevýhodu, dětičky mají fialové pusinky . Ale prý se teď moc nepoužívá. Raděj se poptej v té lékárně.
    Měj se krásně a malinké přeji, aby byla co nejdříve v pořádku. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná holčička. Napíšu asi to samé, také jsme dávali fialku. Přeji, ať je líp :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!