pondělí 18. července 2016

Do nového týdne... :)

Tak to vypadá, že do nového týdne vyšlápneme veseleji :) 

Terezka už včera vypadala líp, moučnivka už byla "jen" na jazýčku - soda asi opravdu nakonec zabrala... :) jsem ráda, protože právě té "fialce" bych se chtěla vyhnout... :) každopádně, když by nebylo jiného zbytí, tak bych po ní samozřejmě sáhla... 
A hlavně v noci se vzbudila pouze dvakrát, takže jsem se vyspala i já dozlatova :) a asi potřebuje dohnat ten deficit, protože ještě teď v postýlce oddechuje.
Nás s Křemílkem ráno vytáhlo z postele sluníčko a hned jsme se vyprášili ven :) ... je to příjemná změna po propršených dnech - ale jsem za ně pořád vděčná, protože zahrádce opravdu prospěly... všechno se tak nějak rozbujelo a nezbytné zahradní práce začly volat po mých rukou :) ... jen se tak nějak rozhlížím a nevím kde začít :) .. doma mi také za poslední dny začal nějak převládat chaos... tak se nedá nic dělat, jdu na to :) ... k obědu naštěstí máme ještě zbytky od včerejška ;)


Snad jsem ten obrat k lepšímu nezakřikla a vydrží to :) ... 

Díky za vaši návštěvu a všem přeji vyšlápnutí do nového týdne pravou nohou ;)

Vaše Šárka♥


1 komentář:

  1. Šárko, jsem moc ráda že je Terezce lépe !!!
    Ty kytičky jsou nádherné.
    Měj se krásně a Terezce přeji ,aby byla co nejdříve úplně v pořádku. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!