středa 13. července 2016

Bubák pan Nočník poražen...

... dneska jásám a oslavuji :)... Křemílek ušel zase o kus dál - ode dneška začal používat nočník jako velký kluk :) ... už jsem si myslela, že se těch plen snad nezbavíme...

... nočník jsme mu pořídili už před více jak půl rokem... ale obcházel ho obloukem... a kdyby jen to, při jakémkoliv pokusu ho na něj posadit ho chytil hysterický záchvat... a tak jsme ho chvíli nechali a asi po měsíci jsme to zkusili znovu... opět záchvat... nenechal se na něj posadit oblečenej, natož bez plenky... a tak bubák Pan Nočník opět stál osamocen v koupelně a jen když jsme šli kolem něj, tak jsme vždycky řekli co to je a k čemu slouží... ale nic víc
... nechtěla jsem ho nutit, ale taky jsem si nebyla jistá, jestli bych na něj neměla trochu přitvrdit ... když jsme byli na dvouroční prohlídce a mluvila jsem o tom s dětskou doktorkou, sama řekla, že nemá cenu to lámat přes koleno když nechce, že by z toho akorát chytil trauma...
... někdy v březnu si začal na nočník sám od sebe sedat, ale pouze oblečený... bral to jako hru, sednul si, řekl "prrrr..." a ukázal si na zadek :) ... ale nedejbože, kdybychom to po něm chtěli "naostro"... :) to opět spustil... ale i tak jsem byla ráda, že aspoň jsme trochu pokročili...

... asi před měsícem se mému drahému muži podařilo vmanévrovat Křemílka na nočník a to bez plenky... chvíli se skřítek sice vzpíral, ale odpor byl oproti jiným pokusům velmi slabý odvárek... ale obklopen Duplem na protesty zapomněl a vydržel si tak s tátou hrát asi 20min... sice bez jakéhokoliv výsledku, ale vydržel :)... od té doby se nám ho podařilo "usadit" asi 5x, sice bez výsledku, ale hlavně v klidu a bez křiku... už to jsem brala jako velký skok...



... a dneska ráno, měl takovou dobrou náladu, a tak si říkám - "zkusíme to..." a sice když viděl, že se blížím s nočníkem začal křičet "nenenene" a utíkat, ale pak si sedl, rozložili jsme kartičky a hráli si a najednou TO bylo :)... poskakuji a tančím vítězný tanec, chválím ho jak je šikovný a jak to spolu půjdeme spláchnout a udělat "pápá" do záchodu... :) a jemu se to líbí, je vidět jak je na sebe pyšný :) ... já nadšeně volám tatínkovi :) ... je to vtipné jak je najednou TO NĚCO v nočníku tou nejvíc nejlepší věcí na světě a jak jsme oba najednou ty nejhrdější rodiče :))

... a Křemílek sám na sebe hrdý nechce plenku, prý "bez"... no dobře teda, říkám si... odpovídám, že tedy jo, že necháme Křemílka jako velkýho kluka bez, ale že až bude zase potřebovat, tak že nočník je položený tady a tak musí šikulka na něj"... o tom jak to stejně dopadne si myslím své :) a nechám ho hrát si v pokojíčku a z kuchyně ho po očku sleduji kde budu vytírat :)... a najednou mi padá brada... Křemílek přichází do kuchyně, sedá si na nočník a šups a je TO!!! ... směje se, a já se raduji s ním :) mám husí kůži radostí, tak tohle bych fakt nečekala :) a dovrší to tím, že nočník zvedne a hrdě ho nese na záchod aby vše uklidil... slova chvály neberou konce a opět volám tatínkovi abychom si znovu spolu poblahopřáli jak máme šikovnýho kluka :))))

... a tak dnešní den je poražen obří bubák pan Nočník :) už je kamarád :) a ikdyž je mi jasné, že jsme pouze na začátku cesty, že pár balení plen ještě budeme určitě potřebovat, tak už začínám vidět světlo na konci pomyslného tunelu, protože jsem si myslela, že v plenkách budeme snad do nekonečna... :) 

... a omlouvám se za tento příspěvek o prachsprostém "prrr...", ale věřím, že vy, všechny hrdé matky mě pochopíte :))) 

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Šárko, moc blahopřeji k překonání bubáka. Patřím už sice k babičkám, ale bubáka znám. Vnučka má 15 měsíců, ale na noční taky chodit nechce a zatím ji do toho nenutíme. Snad si časem dá říct.
    Měj se krásně, přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!