pondělí 6. června 2016

Známe výherce :)...


... krásné pondělí, moji milí!...
Novou majitelku Andělky vylosoval Křemílek už včera, ale k napsání postu se dostávám až teď... mimochodem, díky svému staršímu mláďátku ho píšu už asi hodinu... :)

Moc gratuluji výherkyni, snad jí výhra takhle při pondělním ránu potěší ;)



...a vám všem ostatním děkuji za účast a krásné komentáře :) moc mě to potěšilo a doufám, že ikdyž jste tentokráte nevyhráli, nezanevřete na mě a budeme se tu občas vídat i nadále ;) !!! ♥

Vyšlápněte do tohoto týdne pravou nohou!!

Vaše Šárka



3 komentáře:

  1. Milá Šárko, moc děkuji Tobě i Křemílkovi za nádhernou Andělku.
    Mám obrovskou radost.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Není zač, to my rádi :))

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!