neděle 26. června 2016

Zase cedulkový... :)

Krásné nedělní dopoledne, moji milí :)

... s velkou slávou oznamuji, že jsem dnes vymetla prach, který se už usazoval v regálech mého virtuálního obchůdku, pořádně vyleštila výlohu a vyvěsila dvě volné cedulky ;)

... klidně nakoukněte a jestli někoho z vás potěší, bude mi jen radostí ;)...









... protože mám na stole ještě pár rozdělaných zakázek, vypadá to, že na další várku nových kousků ve výloze si ještě chvíli počkáte, ale nebojte... protože...


... v pátek konečně dorazil balíček od mé milé Hliněnky s novou várkou cedulek a já se nemůžu dočkat, až se do nich po chvilkách pustím ;) ... prostě mě fakt baví ;)

... tak užívejte krásné letní dny :) a já doufám, že se mi brzy podaří vložit i pár fotek ze zákulisí naší rodinky ;) 

Díky za návštěvu, nahlédnutí a všechny komentáře :*

Vaše Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Nááádherné Šári, také by se mi takový líbil, moc se povedl, krásnou a klidnou neděli,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá, doufám, že jsi spokojená. Co ty tmavý kousky? Budou ti k něčemu? Přeju ti krásné dny plné pohody a moc děkuju. Papa Hliněnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!