sobota 4. června 2016

Zahradní...

... a musím bohužel dodat i tak trochu vzpomínková... jsem ráda, že jsem minulý týden ještě stihla udělat pár fotek... protože po náporu dešťů a krup, je to dnes již trochu jiný a značně smutnější obrázek... :( naštěstí ale nebyly ty kroupy až tak silné jako jinde, takže doufám, že se zahrádka dokáže zberchat, jen nevím, jak to letos dopadne s jahodami, protože ty teda vypadají dost nešťastně... stejně tak se do věčných zeleninových lovišť odporoučely saláty a petrželka s pažitkou...
... díky dešťům máme splavenou půdu až pod pergolou a tak doufám, že bude trochu slunce aby to pořádně vyschlo a mohla jsem to dát zase do kupy...

... jediné co mě na dešti těší je, že se snad letos již podaří zapěstovat pořádný trávník :) protože minulý rok ač jsem sela travní semena jako divá, tak pokud jsem pak nebyla doma a nezalila, tak z trávy nebylo zhola nic... 






















... Křemílek letos objevil kouzlo špekáčků... ale ve finále víc jak jíst ho baví je opékat a rozhodně musí "sám"... jak to ve finále se špekáčkem dopadne si dovedete představit :)))  ... hlavně by opékal pořád, jen se mihne kolem krbu už volá "ňam ňam..." :)


... a zítra už konečně vyhlásím výsledky soutěže ;) papírky mám připravené!! :)

Mějte krásnou neděli, moji milí a přeji co nejvíce sluníčka ;)

Vaše Šárka♥

4 komentáře:

  1. Fotečky jsou opět nádherné, jak jinak od vás. Mrzí mě to počasí, které si s námi "hraje" trochu nefér hru, tak přeji, ať vše dáte brzy do pořádku.
    Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno krásně kvete!Super podívaná...Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné potěšení pro očko :)

    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, krásných věcí. Lobelky mám moc ráda, zdobí mi balkon spolu s milion bells.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!