úterý 7. června 2016

Pstruh na citronech s tymiánem...

... musím přiznat, že ryby máme na jídelníčku velmi sporadicky. Ne, že bychom je tedy neměli rádi, to spíše naopak, ale prostě si na ně  nikdy nevzpomenu, když plánuji "co budu vařit"... což je škoda a asi bych se nad tím mohla zamyslet a nebo místo nějakého zamýšlení si dát tady veřejně rovnou takové malé předsevzetí, že by se nám jednou za měsíc mohla na stole objevit ryba :)



Na tohoto pstruha budete potřebovat:
pstruha ( počet kusů podle strávníků :))
citrony
plátky slaniny - já jí bohužel neměla, tak jsem dala pršut
tymián
máslo
sůl, pepř

Pstruhy omyjeme, osušíme a vnitřek i venek nasolíme a napepříme. Do každého pstruha potom vložíme plátky citronu, snítky tymiánu (já dala asi 4 menší a příště dám víc, možná taky záleží na tom, jaký druh tymiánu máte, já mám citronový tymián a přijde mi, že nemá takovou "sílu" jako ten "obyčejný" :))a plátek másla. Pstruhy položíme do pekáče a na každého navrch dáme ještě tymián, plátek citronu, který zabalíme anglickou slaninou. Pokapeme olivovým olejem a pečeme cca 20min ve vyhřáté troubě na 220st. Ten můj tam byl asi 30min (protože jsem zrovna musela v tu chvíli být někde jinde ;)) ale nijak mu to vůbec neublížilo :)




Foto pečeného na talíři už bohužel nemám :) to se už nestíhalo :)))....

A co vy a ryby? Objevují se u vás pravidelně nebo také sporadicky? :)

Krásný den!!
Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko, děkuji za recept na pstruha, určitě vyzkouším. U nás se ryby objevují taky jen sporadicky. Máme je rádi, ale nebaví nás ty kostičky.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě Jani, ty kostičky... ty taky nemusím, protože jsem zvyklá v poslední době jíst spíš za chodu... :)

      Vymazat
  2. vypadá to skvěle. Ač já ryby moc nemusím...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá velmi dobře a chutně :) Ryby máme rádi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!