úterý 28. června 2016

Porazila jsem kostlivce...

Cítím se dneska jako horolezec co zdolá Everest... i já překonala sama sebe a poprala se svou noční můrou.....

... byla jsem u zubaře... po 10 letech... dvou těhotenstvích...

... valíte oči? děsíte se? ťukáte si na čelo, že jsem to ale nezodpovědná osoba...?
... ano jsem si vědoma všech svých hříchů, jež jsem se v tomto ohledu dopustila... a stydím se, ale i přesto se vám přiznávám se svým skříňovým kostlivcem...

jenže

... asi jako mnoho jiných mám i já z doktorů stomatologie panickou hrůzu... naposledy jsem dvakrát utekla přímo z čekárny než sestřička stačila zavolat moje jméno... a pak už jsem si netroufala objednat se znovu a čím to bylo déle, tím jsem měla větší strach,  červík černého svědomí sice vrtal, ale chtěla jsem ho neslyšet... 

... ale přišel čas, kdy jsme museli přihlásit a nechat prohlédnout Křemílka a já si řekla, že i u mě nadešel čas, abych se se svým kostlivcem poprala... musím jít přeci dětem příkladem... no ne? ... a tak když jsme hledali vhodného zubaře pro Křemuldu, narazili jsme na nové středisko, které vyrostlo nedaleko našeho bydliště a přijímají děti i dospělé... a tak jsem hrdinně zvedla telefon a objednala nás... 

... a tak jsme dneska ráno ruku v ruce s Křemílkem šli... pan doktor byl úžasný... rovnou jsem se přiznala jak to se mnou je a jsem ráda, že jsem byla ušetřena jakýchkoliv poznámek :)...
a i když jsme ještě ráno s Křemílkem trénovali velké ááááááááááá, které na pana doktora musí udělat, tak v ordinaci stávkoval, musela jsem ho lechtat, jinak by tu pusu ani neotevřel :) a zatímco on vyvázl s pochvalou a dvěma plastovými zvířátky :) já, ikdyž jsem se otevření pusy nebránila, vyvázla s dvěma kazy a dalším termínem :) ... ale také s dobrým pocitem :) a i pan doktor poznamenal, že to čekal horší ;)

... a já jsem šťastná , že už mám ten první krok za sebou :) teď už si to budu hlídat SLIBUJI, mému drahému muži by se asi nelíbilo, kdybych ho každý den vítala s podobným úsměvem...


... a mě taky ne :))) už teď mi ten pohled ráno v zrcadle stačí :))))


... a co vy? taky máte podobného kostlivce, něco co stále odkládáte? není čas s tím něco udělat? co? ;)))

Krásný zbytek úterý, moji milí!!! ... a jestli vám po mém dnešním příspěvku začal někde hlodat ten váš červíček špatného svědomí, zkuste udělat ten první krok, třeba je právě teď ten pravý čas ;) a já vám držím pěsti ze všech sil, protože to zvládnete ;) ... jsem toho důkazem :) sama bych ještě před dvěmi měsíci neřekla, že to dám :)))

Vaše Šárka ♥




8 komentářů:

  1. Gratulují Vám,to musela být opravdu velká dávka odvahy,tam vyrazit.Cim jsem starší,tim se víc bojím k doktorům ,po všech prožitých hrůzách nejsem statecnejsi,ale bohužel právě naopak 😏

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulují Vám,to musela být opravdu velká dávka odvahy,tam vyrazit.Cim jsem starší,tim se víc bojím k doktorům ,po všech prožitých hrůzách nejsem statecnejsi,ale bohužel právě naopak 😏

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takového kostlivce jsem měla taky!!a to proto,že moje bývalá zubařka byla krajně nepříjemná-na každého křičela-a strašně smrděla cigaretami.přestala jsem k ní chodit...pak mě najednou chytla taková bolest zubu,že jsem nemohla pomalu ani otočit hlavou-od zubu mě to bolelo až k uchu..A kam teď?tak jsem obvolávala zubaře..a ujala se mě paní zubařka Šanovcová.Já říkám-ANDĚL!!usměvavá,příjemná,voňavá paní..Vykládá si se mnou a za chvilku je po všem.a řekne jen HOTOVO..Úplně odbourala můj panický strach ze zubařů.A to dokonce tak,že jsem si nechala vloni v Ol na stomatochirurgii vypáčit(doslova)svoje 4 špatné zuby...Sice mám ještě malou dušičku,když jdu na zubní,ale vím,že to dobře dopadne.A už chodím taky pravidelně.co půl roku..Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem podobnou... a taky mi ke strachu dost pomohly školní zubařky... :) a právě,že se ani tak nebojím zákroků, jako přístupu doktora :)

      Vymazat
  4. Chodím pravidelně!Měla jsem šílenou zubařku, ale manžel řekl dost a našel jinou, mladou, hodnou...A pomalu a jistě se přestávám bát..Vše vysvětlí, opichne, takže žádné nervy!!!!Pomalu , ale jistě překonávám panickou hrůzu..co jsem měla dřív!Hezký večer!Ilča

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, blahopřeji Ti k poražení kostlivce.
    Já se naštěstí zubařů nebojím a žádného podobného kostlivce nemám.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji ke skříni bez kostlivců Jani :) taky užívej léta! Šárka

      Vymazat
  6. Šárko, moc blahopřeji :) Taky mám ze zubaře hrůzu. Jednu dobu jsem ji měla doslova panickou a když mě chytl zub, šla jsem tam až tehdy, když prášky na bolest přestaly zabírat a já se bála, že se jimi spíš přiotrávím, než tu bolest utlumím. Teď už je to maličko lepší, ale... pořád tam nedokážu pravidelně docházet. Snad se taky jednou zadaří.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!