čtvrtek 9. června 2016

... nové obrazy u nás doma...

Krásný čtvrteční večer, moji milí :)
... dnes pro vás mám malé nakouknutí k nám a to za účelem představení pár obrazových novinek letošního roku, které se mi vrátili minulý týden z Římova :) už jsem se nemohla dočkat, protože zeď v kuchyni byla po celý měsíc holá a nebylo to ono :) je to totiž u nás jediný kout, kde mám obrazy, pak ještě v pokojíčku visí plakát "černé kočky", který jsme si přivezli z Paříže a tím to končí :) ... 


... a tak tady jsou novinky roku 2016 :)... anděla už znáte ze staršího příspěvku... :)
(do prodeje nepůjdou (i když nikdy neříkej nikdy), ale vznikaly už s tím, že zůstanou doma :)) 


... a zase jsem sehnala ty krásně barevné chryzantémy... jen jsem zjistila, že vydrží mnohem méně než např. bílé, které jsem měla ve váze teď skoro 3týdny... na těchto je už po týdnu vidět únava, i když měním vodu a zastříhávám stonky...


... a když jsem ta kovářova kobyla, tak ještě jsem dala jeden do pokojíčku :)


... ta loutka je čertík Mates, vyráběla jsem ji někdy v roce 2001, když jsem se měla učit na státnice :))) ... měl ještě ocásek, ale ten někde za ty roky ztratil...:))) měla jsem tenkrát v plánu vytvořit si komplet celé divadýlko... :)))) a ještě někde u našich v garáži mám bedýnku, kde jsou nařezané "skelety" tělíček... vytvořila jsem tenkrát ještě pár čarodějnic, které se rozdaly jako dárky po příbuzných a tím to skončilo :)


... nějak teď ujíždím na teplejších barvách co... ;) ...

... ještě pár obrázků mám pod pokličkou ;) o nich třeba zase příště ;)
teď jsou ale prioritou zakázky ;) ... jen se dostat k malování...

Tak krásnou dobrou noc moji milí :) já mizím do hajan, dnešní den byl dost náročný... naše Terezka je asi barometr... vždy když je změna počasí - k horšímu - je k horšímu i změna její nálady... chce být jenom u mě a pokud tomu tak není tak brečí a brečí... což pak nechává stopy na Křemílkovi, který je z toho nervozní a zlobí a bohužel také brečí ... a já se snažím s úsměvem na tváři před ním maskovat,  že bych se občas taky nejradši rozbrečela :) ... no, ale teď už oba hezky chrní, jako andílci a já se k nim půjdu přitulit a veškeré stresy dnešního dne budou zapomenuty :)

Děkuji za návštěvu, zanechané komentáře a zase se těším na příště :))

Vaše Šárka ♥



  




4 komentáře:

  1. Moc povedené obrazy!Počasí je u nás pod psa a i na mně to zanechává stopy§a co teprve na malém dítku ?Hodně sil Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, počasí si s námi dokáže pohrát :) děkuji moc Ilčo! a hezký víkend ;)

      Vymazat
  2. Šárko, obrázky jsou nádherné !!! Máš to doma moc pěkné. Změny počasí působí špatně na některé dospělé, né tak na malé dětičky.
    U nás je stále hezky, vždy když už si myslíme, že sprchne, tak nás to nějak obejde. Deště by bylo potřeba, zalévaní konvemi nestačí.
    Šárko, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana
























    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!