středa 1. června 2016

56´FFZ...

Krásný středeční večer, moji milí!! Kaji se vám, protože jsem slíbila vyhlásit výherce malé soutěže nesoutěže do konce minulého týdne a stále nic... nezapomněla jsem!!! Ale co jsem si neuvědomila bylo, že odjíždíme o víkendu do Zlína a vraceli jsme se včera.... ano ano, byla jsem ve Zlíně :) a dobře hádá ten, kdo tipuje, že důvod mé cesty byl Filmový festival ;)

Když mi přišla v dubnu pozvánka, chvíli jsme váhala, přeci jen kvůli malé jsem nevěděla... ale pak jsem si řekla, že je to šance, která se nemusí opakovat a tak jsem rezervaci potvrdila :)

A rozhodně toho nelituji. Sice ano, s miminkem jsme si na filmové projekce do sálů moc netroufali, a tak jsme nasávali spíše venkovní akce, potkali několik našich filmových hvězd ;) a každý večer jsme na zlínském zámků navštívili jazzový koncert, který tu naší malou nespavici krásně uspal ;) ... 

a musím říci, že organizátoři si své hosty opravdu hýčkají, až jsem měla černé svědomí, jestli se jim vůbec vyplatím... :) 
Samotnou aukci klapek jsme bohužel nestihli, tak jsem docela se zatajeným dechem čekala na výsledky :) ... byla jsem smířena s posledním místem, ale v duchu jsem si přála aby moje klapka vynesla festivalu aspoň 5000,-... ani jsem nechtěla, aby se mnou můj drahý šel číst výsledky, jak jsem se styděla, a o to víc jsem měla radost, že částka byla víc jak jednou taková :))) ... není to ale úspěch můj, nýbrž úspěch toho, kdo byl ochoten klapku to té výše vydražit :)

... chtěla jsem pro vás fotit, ale protože Terezka nechtěla být v kočárku a já hlava děravá v půlce cesty do Zlína zjistila, že nemám šátek, pro který jsem se sice od auta doma vracela, ale ve finále si přinesla něco jiného, tak jsem měla ruce plné našeho trpaslíka a na foťák se dostalo jen sporadicky... :(



... počasí nám naprosto přálo!!! o to horší byl návrat zpět na jih Čech, kde teploty byly minimálně o 10stupňů dole a všude mokro... :(

... a ještě něco pro milovníky dobré kávy!! ... když jsme bloumali  festivalovým parkem na první pohled jsem se zamilovala do Kafékáry. Originální nápad a naprosto skvělá káva! ♥ Ač ho neměli v nabídce, pani mi dokonce udělala bezkofeinové kapučíno, bylo v-í-ň-í-kající!! Jezdí po různých akcích a festivalech po celé ČR, tak jestli na ní někde natrefíte, určitě ochutnejte! 



... a abych to nezamluvila... vítěze vyhlásím do konce týdne!!! Slibuji!!! :)

Přeji krásnou dobrou noc♥
Vaše Šárka





7 komentářů:

  1. Super zážitek ve Zlíně...Tento rok jsme vynechali a už ted mě to štve...Pěkný večer Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše klapka byla úúúúúžasná, takže se vůbec nedivím, že se tak krásně vydražila. Holt malířka na jedničku, to je jasná věc!!! Moc zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem s toho města a festival jsme si užili. A klapka vaše byla povedená a mužu být zvědavá za kolik se vydražila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...14tis - viz foto v blogu :) a mám radost, opravdu jsem takovou cifru nečekala :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!