sobota 11. června 2016

... ateliérový... :)

Celý měsíc!!!! (ano, opravdu už je to tak dlouho...) zel ateliér prázdnotou... takhle dlouho v kuse tam snad nikdy nevydrželo být uklizeno... :) 




... ale minulý týden se mi podařilo pár hodin si pro sebe ukradnout!!! ... musím začít pomalu, ruka si docela odvykla a chvíli nechtěla poslouchat... kdysi jsem slyšela, že prý malíř, který denně nenamaluje aspoň čáru je po čase mrtvý malíř... věřím tomu, a je to tak... jako třeba při sportu... když dlouho neběháte, tak potřebuje pak nějakou dobu než se zase dostanete do formy...

... já se do formy dostávám tradičně přes andělky... :) nechci se vrhnout hned na rozdělané obrazy, to pak kolikrát nadělám víc škody než užitku... a opravy pak zaberou víc času :)



 ... měla jsem tu poslední dvě velké cedulky od Marcelky Hliněnky, tak jsem se do nich pustila a  už se těším na další várku :) ty mě fakt baví... :)



... a jednu cedulku jsem si nechala jen a jen pro sebe ;))

Tož tedy, krásný víkend vám všem, moji milí :) 
... my zítra slavíme rodinně moje a bráchovo narozeniny, tak mizím péci dort :) jen jsem se ještě nerozhodla jaký :) mám tu dvě kila jahod, tak je možná zužitkuji, ale nejradši bych z nich uvařila prckům marmeládu - jahodová je totiž nejlepčejší :) a taky jsem si byla dopoledne u kamarádky nasbírat bez a chystám se na sirup... takže já utíkám, za chvíli se vzbudí naše princezna a ta pro práci zatím nemá pochopení! :)))

Mějte se a děkuji za návštěvu ;)!!!
Vaše Šárka





2 komentáře:

  1. Šárko máš nádherný ateliér!!! Tvoje malování se mi moc líbí.
    Měj se krásně, užij si oslavu a přeji prima neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den,Váš blog jsem objevila nedávno a je to pohlazení po duši,ty obrázky jsou kouzelné a vůbec celý blog,máte moc krásnou rodinu,moc Vám fandím a přeji všechno dobré,Jaroslava.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!