sobota 14. května 2016

Týdenní ohlédnutí...

... minulý týden jsem završila vernisáží a v duchu jsem si odfrkla, že to teď bude aspoň klidnější...  :) Víkend byl úžasný, počasí vyšlo a v sobotu dopoledne jsme vyrazili na tradiční Křivonosku (kdo nezná, tak se jedná o jízdu veteránů - motorky, kola, auta... :)) a odpoledne za babičkou a dědou na chalupu. Byla to paráda a večer, když jsem balila, tak Křemílek odmítnul jet se mnou, udělal mi "pápá" a že zůstane s babičkou. Domů jsem se tedy vracela jen s Terezkou a protože ani tatínka jsme o víkendu doma neměly, měly jsme dámskou jízdu, kterou Terezka krásně prospala a dopřála mamince dlouho koupel, pleťovou masku a manikůru... no neměla jsem se bezvadně?? V neděli hned ráno jsme vyrazily zpět k našim na chalupu a já měla pocit, že jsem si o víkendu odpočinula na jak dlouho dopředu... :))))

... můj povíkendový klid na duši nepošramotil ani nedělní návrat do domácnosti, kde začal vládnou chaos, který se tu za minulý týden postupně a nenápadně tvořil...

... v pondělí jsem využila hezkého počasí a vlítla do zahrádky, která to už potřebovala, protože jsem na ní nesáhla od posledního zásahu před třemi týdny... naštěstí byl v pondělí doma tatínek, takže fajn, to by klaplo ;)... jen doma se chaos ještě za to pondělí trochu zvětšil a čekal...

... v úterý jsme měli se švagrovou naplánovaný dětský výlet... nevím jestli bylo něco ve vzduchu, ale ani jeden opičák nebyl ve své kůži. Křemílek protivnej, že se nebude převlíkat... když už se tedy nechal obléct, tak zase protestoval, že boty ne, že nikam nepůjde... Do toho brečela celou dobu Terka, kterou trápilo bříško a stačila se po upnutí do sedačky celá poblinkat... upf... no nic... převlečenou a brečící Terku v sedačce jsem donesla do auta, naložila kočárek... a vracela se pro Křemílka, který se mezitím ještě stihnul potentit... takže jupí, jdeme přebalovat... opět další řev, protože on už by přeci chtěl jít ven a nějakej bobek v kalhotách mu vůbec nevadí a máma mu v tom brání a nutí ho se zase slíkat... Přiznám se, že jsem zatoužila se také rozbrečet a utéct :)... no prostě než jsme se nalodili, byl veškerý načerpaný klid v duši pryč, obě děti v sedačkách ubulený... no prostě vizitka šťastné rodinky jak vyšitá...  zbytek dne se ale vyvedl, výlet jsme si užili a dokonce jsme si s tou naši smečkou troufly i na jídlo do restaurace. Vůbec mi to ale nedošlo a objednala jsem si Kofolu... a až poté co mi ji přinesli mi cvaklo, že bublinky nemůžu...  Zuzku napadlo, že je vymícháme. Což se zalíbilo Křemílkovi, který pak celou dobu koupal ve sklenici vidličku, bublinky sice asi nějaké vyhnal, ale každopádně vynalezl novou příchuď kofoly s bramborovou kaší :))

... ve středu jsem se konečně dostala k tomu, abych začla bojovat s úklidem... jenže bohužel se ukázalo, že ta Kofola i přes veškerou Křemílkovo míchací snahu, opravdu nebyla to pravé ořechové, protože Terezku pěkně bolelo bříško... ne a ne ji uspat... a Křemílek, který vstával nečekaně brzy zase trpěl následky nedospání a to dokáže být pěkně protivnej, nic ho nebaví a řekněme si to na rovinu - prostě prudí... naštěstí se mu to odpoledním spánkem docela vyrovnalo a odpoledne už to šlo, takže večer už to tu vypadalo zase jak u lidí, ale mě to stálo pár nových šedivých vlasů... :)

... nejhorší je, že ty malý skřítci poznají, že jsem nervozni a nacucnou to do sebe a nejsou taky v pohodě... jenže to začíná právě ten kolotoč, kdy se prudíme tak nějak navzájem...

... ve čtvrtek jsem se konečně i dostala k odeslání nějakých emailů a plateb... a co se nestalo, ve schránce jsem našla upozornění ze sociálky... UPS!! ... "dostavte se neprodleně"... jojo... zapomněla jsem odeslat formulář k daním za minulý rok... vyplněný ho mám, žila jsem v tom, že je i odeslaný, ale zůstal ležet v papírech... takže se kaji, jsem pěknej bordelář.... :(

... v pátek se nám pěkně zlomilo počasí a celý den propršelo, naštěstí se i zlomila nálada mrňousů a do domácnosti se opět nastěhoval klid :)... bojím se to vyslovit nahlas, aby to vydrželo co nejdéle :)... protože zítra bych chtěla oprášit štětce po týdenním "zahálení" ...

jedna rodinná z Křivonosty... :)

... miláček a jeho první odřené kolínko... 

...kolotoč, to je naše... nemohla jsem ho z něj dostat... 3jízdy a furt neměl dost :)





... toť tedy náš uplynulý týden :)...

Krásnou neděli, moji milí!!!

Vaše Šárka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!