čtvrtek 5. května 2016

Pozvánka...

... krásný čtvrtek, moji milí!!...

... v posledních týdnech čurbes v ateliéru (a bohužel nejenom v něm) vrcholí... úklid je bohužel ztráta času ... 







... ano chtěla jsem být tento rok rozumná a přibrzdit... :) nojo, ale to já asi neumím... být rozumná... a tak když přišla nabídka na výstavu v Římově - prostě taková, na kterou se nedá říci "ne" :) ... musela jsem šlápnou do pedálů, abych vám zítra mohla představit něco nového ze svého štětce ;)

... takže poslední 3 měsíce, když skřítci spali, nebo si Křemílka půjčila jedna z babiček (obrovské díky jim zato!!!) a hlavně v neděli, kdy máme doma hlídacího tatínka, jsem se nořila do svého barevného světa...

 a i když barva na některých z nich ještě ani nezaschla, tak se  zítra - v pátek 06.05.2016 od 18.00hod představí veřejnosti v galerii Římov (u Českých Budějovic)....

... kdo jste z nedaleka a nevíte co s pátečním večerem, budete vítání ;)...

a já frčím, protože ještě musím:
- dodělat jeden obraz (ať žije trocha stresu...)
- připravit na vernisáž občerstvení ( kdyby obrázky nelahodili oku, tak aby aspoň něco lahodilo na jazyku ;))
- zasadit obrazy do rámů
- a připravit štítky 

... upf!! 

... jen doufám, že Terezce to oddechování pod dekou dlouho vydrží... od té doby co se vymanila ze zánětu průdušek, tak je hrozně neklidná, protože hleny, kterých měla v sobě plno, polyká, takže jí zase pro změnu trápí bříško... takže jakákoliv chvilka spánku přes den bez brekotu je DAR!!!... 

Mějte se moc krásně, moji milí :) a nebojte, pár fotek z vernisáže vám zveřejním i zde ;)

Vaše Šárka











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!