sobota 7. května 2016

Malý report z vernisáže...

....chtěla jsem vám napsat hned včera večer, když jsem se plná emocí vrátila, ale uvědomila jsem si, že v euforii jsem zapomněla i fotit, takže jsem si musela počkat, až se my nějaké fotky sejdou z okolí :))

... kochalo se, povídalo se, kojilo se,  jedlo se, pilo se, soutěžilo se... :) 







... děkuji Pepínovi a obci Římov, že jsem se opět mohla po dvou letech vrátit a budu pevně věřit, že to nebylo naposledy ;)... uvědomila jsem si, že vlastně právě zde se během posledních dvou let splnili moje dva tajné sny (o kterých jsem ani nedoufala, že by se mohli splnit...) - mít vlastní výstavu (v roce 2014 jsem právě zde měla své veřejné "poprvé" :)) a pak touha setkat se osobně s paní Ivou Hüttnerovou došla naplnění minulý rok, kdy zde vystavovala a já měla tu čest u toho být :) a jak řekla Julie Roberts ve filmu Pretty Women - "bylo to tak úžasný, že jsem se málem počůrala... :))))"

...jako že fakt nekecám!!!! :))))
Vaše Šárka ♥


1 komentář:

  1. Krásné fotky z krásné akce! Muselo to být super!:-)
    Krásnou a klidnou neděli,
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!