úterý 24. května 2016

Můj B-day a dárek pro vás... :)

... hooodně brzy ráno, cítím jak mě můj milý hladí po tváři a šeptá do ucha: "Krásný narozeninový den, miláčku♥"... v polospánku si zavrním když mi na tvář přilítne polibek a už jsem zase v limbu unášená na vlně snů... aspoň ještě na chvíli, než se vzbudí naše nejmenší :) ... což netrvá moc dlouho - nebo alespoň mě se to tak zdá :)... za necelou hodinku, poté co Terezka zase spokojeně usne a Křemílek je ještě taky schovaný pod peřinou, se vykradu do kuchyně a doufám, že mi dají aspoň půlhodinku na ranní koupelnový rituál a kávu, která teď v období kojení, voní špaldou a cikorkou :)...

 ...jenže dneska tu ve vzduchu voní ještě něco jiného... co cítím jenom já, vždy v tento den, už celých 37let.... :)) 

... mám narozeniny!!!!... :))

... a tak si popíjím kávu, venku prší (a já budu věřit, že je to štěstí do dalších let :))) a rozbaluji si první dárek dnešního dne, který mi můj milý zanechal na stole :)
(a mám radost, že vyslyšel mou nevinnou poznámku o vysychající lahvičce mého oblíbeného parfému :))





... a když jsme u toho obdarovávání... zbystřete, protože:

... chci udělat radost i jednomu z vás a tak mám pro vás malou soutěž nesoutěž :)... stačí do komentáře pod tento post napsat, jestli ke mě chodíte často, či jste tu poprvé, zda se vám tu líbí, nebo jestli vám tu něco chybí a měla bych to napravit a nebo nemusíte psát vůbec nic - hlavně nezapomeňte zanechat emailový kontakt na vás ;) 
... já pak vylosuji jednoho z vás  a obdaruji ho jednou andělkou z mé "dílny" :)))

toto foto je pouze ilustrativní, andělka se může trochu v něčem lišit :)

... ukončena bude dnešní půlnocí a výherce vylosuji do konce týdne - dávám si radši dostatek času... :)

Mějte krásné úterý moji milí a budu se těšit na vaše případné komentáře ;)

Vaše Šárka ♥






30 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHODÍM SEM PRAVIDELNĚ A ŽASNU NAD TOU KRÁSOU CO TVOŘÍŠ!SMEKÁM...VŠE NEJJ K NAROZENINÁM..HLAVNĚ HOODNĚ ZDRAVÍČKA...ilona.precechtelova@seznam.cz

      Vymazat
  2. Přeji vše nejlepší k narozeninám, hodně zdravíčka a štěstíčka a hlavně radosti z dětí - vžddy´t to je to nejdůležitější co na světě máme :-) Užijte si dnešní den. Jarka dorty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím a sledují pravidelně a budu ráda za psaní dál.Krasny narozeninový den. b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší a radost z hodných deticek přeji 😀 Chodím sem často.Rada si přečti co je nového,mam podobně starého synka😀 katrinsv2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. I já se připojuji k řadě gratulantů,přeju hlavně hodně zdraví.Sem na blog chodím často a ráda!!protože ty nádherné kresby mě vždy pohladí po duši.A fotečky dětí samozřejmě taky!!
    můj meil je zdena.kojecka@seznam.cz
    Přeju krásný narozeninový den!!Zdena

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejkrásnější k narozeninám, hlavně pevné zdraví, mnoho inspirací, radosti a lásky. Na blog chodím často a sleduji i FB,aby mi něco neuniklo, myslím tím tvoření, je to taková nádhera! Přeji krásné dny. Ajka- bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, Tvůj blog jsem objevila nedávno a moc se mi tady líbí, takže teď už navštěvuji pravidelně, asi nejvíc kvůli Andělkám, které jsou nádherné. Všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví, štěstí, pohody a ať Ti děti dělají jen radost :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Na blogu jsem dnes poprvé a úplně náhodou. Zrovna dnes mě napadlo, že se Šárce opět "připomenu" ohledně naší spolupráce. Vůbec jsem netušila, že se strefím zrovna do jejího narozeninového dne. A pak, že neexistují náhody. Existují a velmi krásné. Šárce přeji, aby její život s rodinou a mezi nádhernými obrázky byl jako hudba. Hudba je dar, který naší duši přináší radost a harmonii. A to jsou ty věci, které patrně od života čekáme všichni. Milá Šárko, ať se Vám daří vše tak, jak si přejete a vysníte. Renata (ms.ctyrlistek@sendme.cz).

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji k narozeninám krásné rána kávou provoněné, celé dny sluncem prozářené a šťastné chvíle dětmi obohacené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,chodím tady okukovat jak jen to jde,brouzdám tady a nasávám tu krásnou atmosféru,pohodu,radost zkrátka jen tak pro potěchu oka i duše.

      Vymazat
  10. Krásné narozeniny Yveta.Sturmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji všechno nej k narozeninám... Ráda se sem chodím koukat, zda něco nepřibylo...:) takže čtu každý článek a jak dlouho? to už ani nevím...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko, i já se připojuji ke gratulantům a přeji hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka, lásky a spokojenosti. Tvůj blog jsem objevila nedávno ,ale už budu chodit pravidelně. Moc se mi líbí blog a Tvé Andělky.
    Dnes vlastně slavíme společně, Ty máš narozeniny a já svátek. Tak si dnešní den hezky užij.
    Měj se krásně.
    Můj mail: janela.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko,
    vše nejlepší k narozeninám . Na blog chodím často a ráda ho čtu a obdivuji nádherné obrázky . Hezké jarní dny . J.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko,vše nejlepší přeji Vám k narozeninám.Chodím pravidelně a ráda se dívám na Vaše krásné tvoření.Hezký den, ciharovajan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moje milá jmenovkyně - a ještě navíc jsem za svobodna byla též Svobodová :)) - přeji ti vše nejlepší k narozeninám a hlavně hodně zdravíčka. Na tvém blogu jsem asi podruhé, či po třetí. Žasnu nad tím, jak jsi šikovná. Obdivuji každého, kdo dokáže nějakým způsobem vytvořit něco krásného :)
    sarka.fofonkova@seznam.cz

    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Šárko, velmi blahopřeji k tvým narozeninkám a přeji vše nej nej a hodně zdravíčka.
    Chodím k tobě teprve až v poslední době,ale o to víc ráda.
    Ať se ti daří a samozřejmě i Vám všem u vás doma.
    Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Blahopřeji k narozeninám, závidím v dobrém, poněvadž mé číslo je skoro dvakrát větší.Přeji vše nejlepší, jako příslušník starší generace přeji hlavně zdraví.Na váš blog už chodím delší dobu, zvláště v čase, kdy potřebuji povzbudit.Děkuji za Vaše dílo.Přeji rodinnou pohodu při oslavě.Božena (hobbitka@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  18. Šári, já k tobě chodím už nějaký ten pátek pravidelně, od doby, co zařizuji vlastní bydlení jsi mi sutdnou inspirace a vzorem:-) A líbí se mi každý článek,každý má něco zajímavého,v čem se najdu a kdyby tomu tak nebylo, nechodila bych sem:-) Těším se moc na další čtení:-)
    Přeji nádherné dny, Lucka
    lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Šárko,přijměte i ode mě blahopřání k narozeninám,hlavně hodně zdravíčka a inspirace v dalším tvoření. Tady na blogu jsem poprvé)))
    bavlnka11@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Šári, já ač neblogerka, tak Váš blog mooooc ráda navštěvuji a často, protože z něho čiší pohoda a dobrá nálada. Miluji Vaše obrázky, ráda koukám na malá prťata, líbí se mi venkovní dekorace, skříň v Křemílkově pokojíčku... holt je mu u Vás dobře. Přeji vše NEJ k narozeninám a budu ráda, když Váš blog budu moci sledovat i nadále, i když třeba nevyhraji :-) Mějte se krásně. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedala jsem svůj e-mail (kdyby se na mě usmálo štěstí:
      orangena@seznam.cz
      Ještě jednou moooooc zdraví Lu z Moravy

      Vymazat
  21. Milá Šárko, přeji všechno nejlepší k narozeninám :-) máte úžasné nadání, vaše obrázky jsou krásné..přeji vám hodně inspirace do dalšího tvoření :-)huggy7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky Šárko, chodím sem moc, moc ráda. Váš blog je pohlazení na duši a vždy se těším na nové příspěvky. Mějte se moc krásně. vera.bejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den Šárko, na Vaše stránky chodím několikrát týdně, s očekáváním, co nového se u Vás děje. Jste mi velkou inspirací. Vaše fotky dětí, zahrady, terasy a kytiček mám moc ráda. A Vaše obrazy jsou nádherné, čekám, až se objeví nějaký s lucernou a bude volný. :O) Mějte krásné dny plné sluníčka a pohody. Zdraví Dáša F. fajtlova.dasa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Šárko přeji hodně zdraví, lásky a štěstí. Chodím sem často a těším se na Vaše krásné obrázky. Se srdečným pozdravem, Lenka.

    OdpovědětVymazat
  25. Email bartlenka@centrum.cz. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!