pondělí 16. května 2016

Andílek??...






Kdepak!! nenechte se mýlit, tenhle andílek má v těle ďáblíka, který dokáže maminku pořádně potrápit! A má pořádnou výdrž...!! Od včerejška máme zase zpět ubrečenou náladu... včera do vydržela od osmi ráno a usla až kolem druhé odpoledne... dneska se scénář opakuje... zdá se, že teď zabrala a já moc pevně věřím, že jí to chvilku, teda spíš delší chvilku vydrží... Protože mi přijde, že už brečí jen tím, že je unavená a nemůže zabrat... 

... vůbec nevím co jí to může trápit... jestli je to furt bříško, nebo už mi napadá jestli není hladová, jestli mám pro ni třeba furt ještě dostatek mléka... tak bych si přála ji kojit co nejdéle!! Pořád jsem ho měla dost a a věřila jsem, že to tentokrát vyjde ... :(
... může to být i bříško... týden už nekadila... je to prý u kojených dětí normální... ale třeba jí to v bříšku někde trápí... zítra jdeme do poradny, tak uvidíme, třeba nám v tom pani doktorka udělá víc jasno... :)

... snažím se nestresovat... ale víte jak to je... :) každopádně když se Křemílek rozhodne při obědě vykoupat v polívce a nakrmit autíčka... to mě už fakt nechá ledově klidnou... :)



... takže je jasné, že jsem se včera k barvám nedostala... na štětce sedá prach a ani o aťasu nechodím nakouknout aby mi to nebylo líto... :) ale přiznám se, už to moc potřebuji!!!!

... místo toho se mi ale podařilo obarvit prádlo... narůžovo.... paráda...



... ještě že se jedná jen o utěrky, ručníky a plenky... u těch to vadí nejmíň,ty budou aspoň ladit, když máme tu holčičku ;) no akorát ty růžové utěrky budu muset přežít... co tedy ale nepřežiji je obarvený běhoun na jídelní stůl, který putoval do koše... bohužel byl můj jediný a tak si musím koupit nový... :(

... a když už si tak stěžuji na ten svět... nesmím opomenout počasí... taky si s námi hraje co... :( ono kdyby člověk drndal kočárek hezky pod pergolou na sluníčku, taky by mu bylo víc veselo... a to jsem slyšela, že počasí má být teď fakt pod průměrem... tak to vypadá, že opět vytáhnu zimní fusak nebo co... :)

... tak jo, moji milí :) přeji krásný a klidnější start do nového týdne! ... já si jdu natrhat meduňku a uvařit čaj, třeba si ho stihnu i v klidu vypít než se ta bandička probudí a začne to zase... jen doufám, že bez slz!!

„Děti nepřicházejí na svět s návodem na zacházení,... (Potok stínů)“
– Joy Fielding

... bohužel..., protože občas by se hodil :)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Andílek s ďáblíkem v těle je nádherný miminko!!no,a o vykoupaných autíčkách v polévce ani nemluvím-taky se to kdysi u nás odehrálo..
    Přeju krásný večer!!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak těm autíčkům v talíři jsem se musela opravdu zasmát :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!