pondělí 25. dubna 2016

Tak po víkendu...

... to vypadá, že se nám v nemoci začíná blýskat na lepší časy... V pátek jsme byli u pani doktorky na kontrole dokonce dvakrát... už to vypadalo, že půjdeme do nemocnice :( ... ale naštěstí kortikoidový čípek zabral a pani doktorka vypadala optimisticky, že to doma určo zvládneme... a vypadá to, že zvládli :) Dneska dopadla kontrola na jedničku a od středy už bychom měli být bez inhalací a snad bychom mohli i vystrčit nos z domu... :)... na což se fakt těším, už mi svrbí tělo na nějakou tu pořádnou procházku!!!!

... venku je to teda všelijaký... kor dneska... svítí sluníčko a z toho najednou začne chumelenice, kterou do vteřiny zase vystřídá sluníčko... jen ty teploty se drží stále "při zemi"...

... na zahrádce je to ale samý květ :) ...












... mějte krásný start do nového týdne!!!

Vaše Šárka




2 komentáře:

  1. Šári - krásně je u Vás , opravdu jo... kdyby nebylo tak hnusně a já nebyla na neschopence, tak hned jedu nakoupit ještě nějaké kytičky jak si mě nalákala :)) přijde mi, že toho mám doma málo :))
    Terezce i Vám samozřejmě přeji, aby jste to všechno zvládli a ve zdraví užívali jarních dnů - i když je to kor dneska všelijaké venku - u nás taky tak :)
    Mějte se krásně, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, díky moc, už to vypadá, že je to zdárně za námi :)
      ... a ten pocit já znám, taky nemám nikdy dost :)))))
      Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!