čtvrtek 14. dubna 2016

Report posledních týdnů...

... letí to jak blázen... kolikrát mám pocit, že v pondělí jdu spát a v pátek se vzbudím...

Terezce už je celých 8týdnů... takhle napsané je to tak krátká doba, ale já mám pocit,že ji máme doma odjakživa :) ... stejně jako když se tenkrát narodil Křemílek... :) ... a roste nám holka jako z vody.... kojím tentokrát bez problémů, za což jsem šťastná....
S Křemílkem jsme ze začátku bojovali, ty dny v porodnici byly pro mě zlým snem... Křemílek nepřibíral, kojení nám nešlo... nechtěl se přisát, u kojení spal.. tím se mi samozřejmě ne a ne tvořit mléko... no hrůza... takže jsem první týdny odsávala a dávala lahvičkou a zkoušela přikládat až se nám to někdy na konci šestinedělí povedlo... ale vydrželo nám to jen do 4tého měsíce,kdy jsem díky stresům (ty ale nebyly spojené s kojením :)) mléko ztratila...  
... protože i s Terezkou mi nakonec naplánovali císařský řez, tak jsem už byla připravená na to, že to zase bude martyrium... ale když mi jí pak přivezli na pokoj a přiložili, ten malej uzlíček se tak přisál, až mi to nahrnulo slzy do očí :) takže do dvou dnů jsem měla mlíka na rozdávání :) ... (a to doslova :)) a jedeme dál :) ... na poslední kontrole u paní doktorky nám bylo řečeno, že přibíráme nadprůměrně, ale že to nevadí... :) ... zatím... :) ... kojím jak si řekne, v průměru po 3hodinách přes den. Večer nakojím naposledy kolem 11hod a vydrží pak třeba do 5ti... Což je príma :)

... a jak nese brácha to, že už není jedináček? Čekala jsem to horší :) ... Ale už ji vzal do našeho "týmu" :) dokonce ji ráno i sám vyhledá a pohladí, večer ji dá pusu na dobrou noc, kolikrát jsem ho načapala u kolíbky jak se jí snaží nacpat dudlíka :), upozorňuje mě když brečí, a dokonce když se tuhle Terezka rozplakala, vzal lahvičku s čajíkem a šel jí dát napít :)... sice musím dohlížet na jeho "jemné" zacházení, ale neoháním ho :) naopak ho chválím, že je to náš šikula a můj velký pomocník :) ... 

... takže už jedeme ve zase starých nových kolejích :) a já doufám, že i bude čas na blog... :) zatím jsem všechen volný čas, který mi byl dopřán věnovala aťasu, protože jsem přijala nad plán jednu výstavní nabídku co se nedala odmítnout, a tak jsem si to trochu okořenila :) chtěla jsem si přes šestinedělí od hektických termínů odpočinout, ale to bych asi nebyla já... ale o tom zase jindy ;)

... a tady report z pár fotek ... :)

... naší princezny ♥...


... sourozenců... :)




 ... a pak chvíle,když se máma nedívá... 
"hele ségra, jaký mám auto!"... pro citlivější povahy to vypadá nebezpečně, ale nebojte, nebylo ublíženo žádnému dítku, jen doteď nechápu, jak dokázal to autíčko vytáhnout až na postel :)



... velikonoční... 
Křemílek letos poprvé na koledě a já upekla svůj první mazanec... každý rok máme beránka, ale vůbec se mi do něj letos nechtělo... i vajíčka jsem letos barvila jen "chudě" ve šlupkách... :) ... naštěstí koledníci měli stejnou sílu jako každý rok a já mám jistotu, že letos zase neuschnu :)))





... a v neposlední řadě Křemulda oslavil druhé narozeniny :)... 
... letos jsem se opět pustila do dortu sama... letí u nás bagry, tak téma bylo jasné... :) ale cukrářka ze mě nebude, zůstávám u štětců :)) ještě že je Křemílek zatím nenáročný ;)
... hrozně ho bavilo sfoukávat svíčky :) museli jsme je zapalovat furt dokola... :)))


... tak jo :) a já mizím... musím, čas neúprosně chvátá. Tak snad zase brzy, moji milí!!

Užívejte jara!!!

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Terezka je náááádhernáááá holčička!a Křemílek pěkný kluk!!
    PS:nádherné fotky!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!