čtvrtek 21. dubna 2016

Chryzantémy...

... neodolala jsem jim... mají krásnou teplou barvu... ta mě letos hodně oslovuje i v tvorbě... :)

... jsou to taková sluníčka do toho našeho lazaretu...

Terezka dneska vyfasovala inhalátor na průdušky a co 4 hodiny přikládáme... zítra jdeme na další kontrolu, tak doufám,že nastane obrat k lepšímu... 







... v podvečer... při západu sluníčka...







Krásný večer!!! ♥

Vaše Šárka

6 komentářů:

  1. Zvláštní barva....S obrazem to krásně ladí..Brzké uzdravení..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, krásné teplé barvy, jako podzimní sluníčko. Držím palce, ať je malá princeznička co nejdříve zdravá. My jsme také marodily, ale hory pomohly. Tak snad už to bude lepší, když bude víc sluníčka.
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Leni :) už se taky těším až vyrazíme někam ven, ale bohužel Terezka má pohyb venku dovolen jen na nejnutnější... :( ale hned jak to půjde, bude se mi za patama jenom prášit jak vystřelím ven :)))

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!