pondělí 18. dubna 2016

2.měsíce...

... od víkendu máme doma "dvouměsíčňana"... jak už jsem psala minule hrozně to letí...


... užívám si to svoje poslední miminko co to jde... a je pravda, že už je to jiné než s Křemílkem... člověk není hned ze všeho vyděšený... spousty věcí už ani neřeší... 

Kdybych měla srovnat ty moje dvě zlatíčka, je to trochu rozdíl. Terezka víc pláče, což je ale způsobeno jejím přejídáním... protože jí pak bolí bříško, trápí prdíky... dlouho po kojení ještě ublinkává... 
... ale prý by se to mělo ustálit, tak uvidíme ;)...
... každopádně co je velké plus, že ikdyž Křemílek byl a stále vlastně je, docela velký spáč, tak se dlouho budil na kojení přesně co tři hodiny i v noci (což když beru zpětně, tak mi  to ale nějak nikdy nevadilo...) ... zatímco Terezín se napucne kolem 8-9hod a vydrží teď už až skoro do páté hodiny ranní... tak uvidíme, třeba až přijde další růstový spurt, tak se to zase změní... :)

... myslela jsem si, že přibírá rychleji než brácha, ale ve finále jsem porovnávala zdravotní průkazky a vychází jim to plus mínus autobus stejně... Terezka má jen trochu jinou stavbu kostry :) jeví se delší :) a pak má od narození "napuclé" tvářičky... :)

... ale stejně, když se koukám na fotky malého Křemílka, občas nevím, jestli se koukám na něj nebo na Terezku... :) ... jsou si hrozně moc podobní... :)

... ikdyž ještě u ní převládá spánek nad bděním, vydrží už klidně mezi kojením vzhůru a pozoruje všechno kolem co se šustne... a když se jí dostane do zorného úhlu máma či někdo jiný z rodiny, koho už zná, začíná se už tak krásně usmívat od ucha k uchu... ♥

Když jsem si přinesla tenkrát Křemílka z porodnice, chtěla jsem zastavit čas, aby mi nikdy to miminko nevyrostlo... bohužel to nejde, čas běžel a mám tu už dvouleťáka... s Terezkou mám trochu to samé... je to přeci jen moje poslední miminko (v tom mám fakt jasno... :)) a tak si jí chci v tomto "stavu" co nejvíce užít... zároveň ale, když vidím jak s Křemílkem je to v tomhle věku už super, tak se  na druhou stranu těším, až v tom věku bude i Terezka...

... ono se vlastně nedá říct, který věk je nejlepší... všechno přináší své... radosti i starosti... ♥




Vaše Šárka





2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!