středa 2. března 2016

Klapka pro MFF Zlín 2016...

... odeslána... :)... 

... původně jsem plánovala jiný motiv... ale ve finále vzhledem k času a k tomu, že jsem nevěděla jak to se mnou na konci těhotenství bude, tak jsem "sáhla" po klasice :)... 



... tak už jí jen přát hodně štěstí, že se někomu v aukci zalíbí a přispějeme na dobrou věc... že si neuříznu ostudu a třeba příští rok zase budu mít tu šanci a možnost a na původně plánovaný motiv ve finále i dojde :) ...



A ještě pro ty, kdo by měli zájem, pár organizačních informací :) 

56. ročník Zlín Film Festivalu 2016 se koná od pátku 27. května do soboty 3. června 2016.
Aukce je plánována opět v Kongresovém centru Zlín na neděli 29. května 2016.
První prezentační výstava se uskuteční v sídle Evropského parlamentu ve Strasbourgu od 7. do 10. března.
V Praze, opět v Divadle Hybernia na náměstí Republiky, bude již celá kolekce výtvarně ztvárněných klapek k vidění od 14. března do 28. března a vernisáž proběhne v úterý 22. března v 16.00 hodin.


... a co vám? Líbí se? :)
... krásný středeční večer, moji milí! ♥

Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Šári, ta "klasika" je krásná !! :) Přesto držím moc palce, aby vyšel i ten původně plánovaný motiv !
    Krásné dny přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
  2. to je tak kráááásnýýýýýýý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zdena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!