čtvrtek 4. února 2016

Teda ty dutiny...

... ty mi dávají... 


... v pondělí jsem si myslela, že když si dám vale, tak se to nerozjede, ani na nákup jsem nešla a doplnila zásoby pečiva z domácích zdrojů... že se aspoň vypotím u trouby...



... ale od úterka to na mě padlo v plné síle... myslela jsem si, že postoupím i trochu v malování, ale tak mi teklo z očí, že to fakt nešlo... takže za poslední dva dny u nás stagnuje vše... když se rozhlédnu kolem sebe tak mi vytanou slova mého tatínka... "Sem kdyby přišel nějakej zloděj, tak se druhou nohou otočí a odejde, protože si bude myslet, že už tu před ním někdo byl..." :)

... dneska je Křemílek u babičky, což jsem taky trochu ráda, že změní vzduch, protože se jenom bojím aby to ještě nesedlo na něj... :( ... zatím se docela drží... a mě táhnou ruce už do aťasu, musím... o víkendu nás čeká oslava manželovo narozenin, takže zítra mě čekají přípravy a hlavně úklid, aby se návštěvy nelekli... :) Naivně jsem si myslela, jak všechny resty do porodu zvládnu... ale vypadá to, že nikoliv... :(  každopádně, že je vše vždycky jinak než si naplánuji jsem si již zvykla :)

Kdyby měl někdo typ, jak na uvolnění bolestivých dutin... budu ráda... zatím inhaluji heřmánek, hodně mi pomáhá zázvor s medem, ale s ním to prý teď nemám přehánět...  a na bolesti paralen... jenže ten do sebe nechci taky cpát dlouhodobě... beru ho jen v nejnutnějších případech...
...

Doufám, že se vám týden podařil aspoň troch lépe než mě a přeji ještě báječnější víkend!!

Vaše Šárka

6 komentářů:

  1. Šári, přeji, aby dutiny brzy polevily, jinak u nás doma obvykle také zkoušíme nejprve sílu medu, případně česneku (ač chápu, že pak člověk nesmí na nikoho dýchnout:DD)
    Jinak teda musím dodat, že ty buchtičky jsou top! Asi bych dokázala sníst všechny!:D Mnáám!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko díky moc :) můj drahý manžel si zase cení síly cibule, takže to občas stojí také zato :))) Já asi zůstanu u toho zázvoru a medu a síly vypocení :)))
      Klasické české buchty miluji, bylo to vlastně první co jsem se naučila péct (spolu se štrůdlem :)))

      Vymazat
  2. Šárko, jestli vám můžu poradit, tak tymiánová mast od Justu . Ta je perfektní na dutiny a celkově na rýmu. Přeji ať jste brzy fit.
    Jinak teda obdivuji ,že jste pekla , ty buchty jsou luxusní ,hned bych si dala:)
    Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, díky moc za tip, kouknu po ní!!
      Když budete mít cestu z Plzně na jih, tak dejte vědět, zadělám :)))

      Vymazat
    2. Povidlové prosím:)
      Brzské uzdravení ..
      Petra

      Vymazat
    3. Povidla mám tento rok domácí :D taky je mám nejradši ;)
      Díky!!! ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!