čtvrtek 11. února 2016

Tak a je to tu...

... příští týden v úterý ráno nastupuji do porodnice... nakonec půjde o plánovaný císařský řez... 

... pravda, svým způsobem to viselo ve vzduchu od začátku, protože Křemílek šel také císařem, ale akutním, z porodního sálu, kde jsem strávila celý den a porod stále nepostupoval a už šlo o ohrožení malýho... ale tak nějak tu stále byla i naděje na porod přirozený... jenže jsem v poslední době začla trochu pociťovat bolesti v jizvě a když mi pani doktorka včera při kontrole nečekaně přes jizvu přejela se slovy "jizva je v pohodě?"... tak jsem sykla bolestí a ruku jí instinktivně odstrčila... čímž jsem ji neverbálně odpověděla na její otázku, že asi není... a ihned mě poslala na kontrolu do porodnice, kde zaznamenaly jisté ztenčení a protože nechtějí nic riskovat, tak jsem si hned vysloužila termín...
... takže dneska dopoledne jsem obíhala předoperační vyšetření, zítra mám další kontrolu v nemocnici a v úterý tradá...

... trochu mě to sice vykolejilo... je to takový zvláštní pocit - vědět přesně kdy... na druhou stranu, ale zase je fajn, že se můžeme na spousty věcí připravit, např. naplánovat střídání babiček kolem Křemílka, manžel zajistit volno v práci, já se v klidu sbalit... což sice už mám od minulého týdne, kdy se poprvé přihlásili poslíčci a dost mě vyděsili :))) ale jsou věci, které jsem si chtěla do tašky hodit na poslední chvíli, což s mým uměním "plašit" bych možná i zapomněla :))

... na mimčo už jsme doma také připraveni, jediné co chybí je kolébka, ale tu chce můj drahý mermomocí smontovat až budu v porodnici...  sice bych byla klidnější, kdybych věděla, že i ta stojí připravená, ale no tedy budiž... :)



... ovšem Křemílek mě pobavil... když jsem chystala vajíčko, měl hned jasno...




:) krásný zbytek dne!!
Vaše Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Šári, hlavně abys byla v pořádku Ty i miminko ♥ Budu na Vás moc myslet, opravdu tyhle termíny jsou dobré v tom, že víš, kdy a jak ;-) Držím palce, a moc se těším na novinku ♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak hodně držím pěsti,aby to všecko dobře dopadlo!A jak píše Lennka-hlavně,ať jste oba vpořádku...Doufám,že se tu pak brzo dozvíme,jak to dopadlo a popř.uvidíme miminko na fotce.Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni ♥ díky! a určitě se ozvu ;) hned jak to půjde ;)

      Vymazat
  3. Šárin, držím palečky ať jde vše jako po másle a jste všichni především zdraví! Těším na fotečky mrňouska:)
    Mějte se co nejlépe!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji, ať všechno dobře dopadne!!! Margita

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko vzpomínám.A také se těším na foto s mimi.Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!