sobota 6. února 2016

Pracovní plán 2016

:) zní to vtipně :) ... a jak už jsem předeslala několikrát, mé plány vždy vezmou za své... ale chtěla jsem to dát tak nějak dohromady...



Tento rok plánuji trochu brzdu od výstav a zakázek. Jednak kvůli novému miminku, a jednak i kvůli sobě samotné... V posledních dvou letech jsem svou tvorbu orientovala hlavně na výstavy a na obrazy. Za to, že můžu vystavovat jsem moc vděčná a rozhodně s tím nemíním končit, každopádně potřebuji ještě trochu prostoru pro další svoje nápady a volnou tvorbu... Mám v hlavě plno novinek a na pár jsem jich už začla pracovat a rozhodila i sítě na různé spolupráce, co z toho bude... uvidíme... :)


Výstavy 2016 plánuji zatím pouze tyto:


Galerie Římov - 08.05.-02.06.2015
 včetně páteční vernisáže 06.05.2015 od 18,00hod

Kavárna Jakub Velešín - 01.10.-28.10.2016
Artfest 2016 ČB - 03.-04.12.2016
Kavárna Vrátka Třebíč - prosinec 2016



Také jsem se rozhodla, že co se týče příjmu zakázek, tak ty pro tento rok, krom těch, které mám do této chvíle rozjednané, stopuji. Chci si vyčistit stůl a vyřídit to co mám rozjeté a rozjednané. Proto děkuji za pochopení. Není to tím, že bych si vašeho zájmu nevážila, ale potřebuji trochu "pracovní volnosti", díky které se moje tvorba může vyvíjet dál  ;)

Znovu bych chtěla po 2letech začít plnit regálky svého virtuálního obchůdku. Vrátila jsem se po dlouhé době na Fler, kde můžete volné kousky postupně sledovat. Pokud vám prodej přes Fler nevyhovuje, stačí mě ohledně konkrétního kousku kontaktovat na mail :)... sice bych už ráda rozjela svůj e-shop na stránkách, ale asi to ještě chvíli potrvá... :) furt řeším jiné priority...;)



O všech novinkách vás samozřejmě budu průběžně informovat buď tady, či na stránkách či na svém facebooku - :) děkuji vám za přízeň a těším se na všechny setkání s vámi ;)

Vaše Šárka ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!