středa 10. února 2016

Křemílkův pokojíček...


... než přijde mimi na svět, potřebovali jsme ještě dokončit Křemílkovi pokojíček... zatím má postýlku s námi v ložnici, což asi nebude dělat dobrotu, když se mimčo bude v noci budit na kojení, takže jsme mu chtěli dopřát už soukromí :) ... do pokojíčku se s ním na noc nastěhuje tatínek, aspoň pro začátek, aby si nepřišel najednou tak nějak odstrčený... 

... kdo občas chodí ke mě na blog, tak si jistě všimne, že pokojíčku ustoupil náš původní obývák :) ten se přestěhoval do podkroví ... :) 

Víkend byl tedy docela naplněný... v sobotu probíhal rodinný oběd a oslava manželovo narozenin, a zároveň se dělal pokojíček. Naštěstí se mi v sobotu začly uvolňovat i ty dutiny, takže v neděli už mi bylo značně líp a dokonce jsem i strávila pár hodin za pracovním stolem :) a od pondělka už jsem zase v plné síle... :)

Postel dělal můj drahý muž (poctivý masiv dub), šatní skříň se konečně dočkala repasu a z provizoria v kuchyni došla k svému cílenému umístění :) ... červená komoda je z Ikey, stejně tak jako "malé dětské sezení" a do rohu, kde je teď křesílko pak přijde Křemuldovi dětská postýlka. Jediné co tam zůstalo z původního obýváku je nová televize, která zatím není kam jinam dát, ale třeba do budoucna na sledování pohádek ji tam oceněníme ;) nebo do té doby odslouží ta starší z podkroví... :) 

... každopádně jsem ráda, že aspoň takto "nahrubo" je hotovo. Detaily se mohou upravovat za pochodu, jak se říká a já jsem ráda, že mám odškrnutý jeden velký rest, který jsem před rozsypáním chtěla mít hotov :)



Krásný den!
Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!