pondělí 11. ledna 2016

Mé přehoupnutí do nového roku...

... aneb doufám, že v tomto případě nebude platit "Jak na Nový rok, tak po celý rok..." :)

Vánoční svátky nám letos utekly takovým fofrem, že kdybychom včera nesklízeli vánoční výzdobu, ani bych nevěřila že byly.... Ještě že se maximálně vydařil Štědrý den, Křemílek měl takovou euforii z dárků, že vyjímečně jsme ho nechali v bdělém stavu do půl 10... kdy už začal usínat mezi novými hračkami sám :) 
Po Štědrém dnu se rozběhlo kolečko návštěv... a já se furt těšila na to, až si zachumlaná pod deku i já v klidu vychutnám aspoň jednu vánoční pohádku :), až si jenom my tři (vlastně čtyři i s naším chlupáčem :)) vyrazíme na rodinný výlet, půjdeme se podívat do kostela na jesličky... a tak nějak si užijeme toho, že přes celý rok jsou nám tyto chvilky opravdu vzácné... jenže BUM... 

...skončily svátky a já se opravdu šla zachumlat... jenže ne doma na gauči pod deku, nýbrž do Nemocnice na rizikové těhotenství... :( ... je pravda, že jsem díky tomu i pár pohádek opravdu viděla :)) ... Silvestr i Nový rok jsem "oslavila" také tam... a když jsem se tento týden vrátila domů, tak kdyby tu nestál ještě vánoční stromeček a na stole v míse pár zbytků cukroví... asi bych ani nevěřila, že tu Vánoce opravdu byly.... 

Na druhou stranu, hlavně že je všechno v bříšku všechno v pořádku ;) a já věřím, že ještě těch zbývajících pár týdnů už vydržíme hezky doma ;)

Opožděně bych vám všem chtěla popřát vše nej a nej a nejvíc nejlepší do nového roku a doufám,že se budeme vídat co nejčastěji :) ... psát častěji je jeden z mých "novoročních plánů" :)

Užívejte dne!
Vaše Šárka ♥



3 komentáře:

  1. Šári přeji ať je v bříšku už všechno v pořádku a těch zbývajících pár týdnů 2v1 si už jaksepatří užiješ i s Křemílkem a zbytkem rodiny. ... třeba i všichni zachumlaní pod dekou :)
    Do nového roku přeji jen to nejlepší, hooodně zdravíčka a štěstíčka v celém příštím roce.. jo a taky hodně krásného tvoření :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Snad už bude všecko vpořádku a Vám doma přibude brzo další zdravé miminko.Přeju už jen samé pozitivní zážitky!Zdena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!