úterý 12. ledna 2016

Malá ponovoroční GIVEAWAY ... :)

Přeji krásný den, moji milí :)

... protože jste v posledních dnech dělali svými zprávami, komentáři a vůbec podporou radost vy mě, ráda bych vám poděkovala trošku víc, než jen zprávou na fcb :)

...a tak jsem se rozhodla vyhlásit takovou malou soutěž...

... a o co?...

... v ateliéru mi už nějakou dobu dělají společnost tyto dvě miniandělky (olejomalba na miniplátně na malířském stojánku) a já jednu z nich teď vysílám mezi vás :)


a jaká že jsou pravidla? :)

1. soutěž je pro fanoušky mých facebookových stránek - vaším likem mé stránky mě podpoříte a moc potěšíte :)

2. sdílejte soutěž na vašem profilu

3. po sdílení napište do komentáře pod fotografii na mém profilu - "sdíleno" a zároveň si vyberte a dopište, zda byste měli zájem o andělku A nebo B :)

Soutěž bude probíhat až do páteční půlnoci a v neděli (nejpozději v pondělí ráno) bych vyhlásila vítěze ;)

Tak co vy na to? ... půjdete do toho?... předem děkuji moc a přeji hodně štěstí :)))

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Krásná soutěž Šári, moc ráda se také zúčastním:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) a přeji hodně štěstí ;)

      Vymazat
  2. Krásné ceny, už jsem nasdílela a olajkovala na facebooku...přeji prímové dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a též přeji hodně štěstí ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!