středa 20. ledna 2016

Klíč k mému srdci...

Krásnou středu přeji, moji milí :) !

... potřebovala jsem trochu vypustit páru od andílků, zasněžených vesniček a svazujících zakázek vůbec  :)...  a tak dneska možná trochu jinak než jste ode mě zvyklí ... :)

"Klíč k mému srdci..."
- olejomalba na plátně 25*20cm




Děkuji, že respektujete autorská práva! :)


Zatím nerámováno,ale hned jak to půjde rámeček dostane... nějaké tmavší dřevo... to by mu mohlo slušet... což? :)

Nu a já se zase jdu vrátit k rozpracovaným zakázkám a taky už se musím pustit do té filmové klapky, odevzdaná musí být do konce února a vzhledem ke všem okolnostem už není času nazbyt... :) dlouho jsem váhala nad motivem... a myslím si, že už jsem to vydumala... tak ještě aby se to povedlo ;)

Krásný večer popřeji a mizím do kuchyně hrát tentokrát roli hospodyňky :)

Vaše Šárka ♥


1 komentář:

  1. Šári, to je nádherný obraz. Představ si, že kdysi dávno jsem se účastnila soutěže s obrazem se stejným motivem. Jen srdíčko bylo v kleci ;-) Tak jsi mi připomněla krásné bezstarostné dětství a mládí :-D
    Měj krásný večer ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!