čtvrtek 21. ledna 2016

Drobné radosti...

... venku konečně v posledních dnech napadl sníh a já mám velkou radost :) ale na druhou stranu jsem neodolala a doma  ve váze už se mi jarně
tulí tulipány... MILUJI JE... ♥
... červené jsem si koupila poprvé (minulý rok jsem střídala hlavně bílé a žluté...) a musím říci, že vůůůbec nelituji...





... a pár fotek z kuchyně... :)



 



... dopoledne, než si Křemílka odvezla babička a já zmizela na odpolední "šichtu" do aťasu, tak jsme taťkovi na jeho přání upekli bábovku... :)


... hrneček je můj včerejší úlovek z KIKu... byl tam sám a mě ho bylo strašně líto :) ... tak jsem ho hned dneska prubla na odpolední kávu... piji teď během těhu špaldovou s cikorkou, ale přiznám se, že už se těším, až si budu moci dát kofeinovou klasiku :)... jenže kvůli tlaku se teď musím hlídat... :(


Mimi v bříšku je dneska značně aktivní, občas mám pocit, že ze mě snad vyskočí :)... asi se mu nelíbí, že ho mačkám při sezení za pracovním stolem... a je pravda, že už se mi za ním sedí hůř a hůř a nevydržím to dlouho, ale stále to furt jde :) ... musí :)

... tak, konec pauzy a já se jdu ještě chopit štětců, než babička přiveze Křemílka,  protože se k nim dostanu zase ode dneška až v neděli :)

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Pěkná kuchyňka...Tulipány taky miluju..Zatím jsem nekoupila..Tak snad brzo..Pa Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuchyňka je před rekonstrukcí... stále nedoděláno... :) ale mám ji ráda ;)
      ... tulipány mi skáčou do košíku sami... nejde tomu zabránit ;))))

      Vymazat
  2. Bábovečka nádherná a lákavá, voní až k nám:D A stále vám moc obdivuji tu krásnou kuchyňku!:-) Tulipánky jsou úchvatné!
    Krásný den,
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, krásnou kuchyňku máš! :) Musím samozřejmě obdivovat ty krásné dvě skříně co Ti tam stojí ♥♥
    a ty bílé dózičky jsou od Lenky?
    Děkuji a přeji krásný den, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hnědá skříň je budoucí Křemílkova šatní, jen čeká od manžela na repas... :) a pak kuchyň opustí...
      A ty dózičky, ano, jsou od Lenky, cožpak jim jde odolat? :)))) Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!