čtvrtek 21. ledna 2016

a ještě malá ochutnávka...

... když už jsme byli u těch drobných radostí... :) 

... jak jsem si tu již posteskla, dostavila se klasická těhotenská nespavost, což se snažím aspoň trochu vnímat jako výhodu a po večerech /nocích :)/ se věnuji drobnůstkám radůstkám, na které nemám přes den, kdy dělám na obrazech, čas...

... což jakoby tušila moje milovaná Šárka, protože jsem od ní dostala k Vánocům ten nejvíc nej dárek v podobě lampičky, která má nastavení jako denní světlo :) ... takže práci nic nebrání, při klasickém umělém osvětlení jsem dříve pracovat vůbec nemohla... :(

 ....a tak budu moci konečně po takové době, kdy nebylo nic k mání,naplnit virtuální regálky v obchůdku... jenom to všechno ještě musím nafotit a vložit... ale na to potřebuji zase denní světlo :) ... tak aspoň malá ochutnávka... :)

Děkuji, že respektujete autorská práva! :)



... a teď už opravdu frčím :)))...

Vaše Šárka ♥

9 komentářů:

  1. Šári, našla jsem Váš blog a jsem naprosto úchvácená. Nádherní andílci. Kde máte na netu obchůdek? Mějte se krásně, ať se Vám daří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, děkuji moc. Věci k prodeji najdete na mých stránkách www.sarkasvobodova.cz v odkazu "obchůdek..." :)
      Přeji krásný den!!!

      Vymazat
  2. Šárko, nádhera !!!! Kochám se, kochám .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko to je překrásné,já se tak těším co nového do naší stodoly.Manželův obrázek jsem si musela vzít do dílny,kde trávím nejvíce času a kochat se nikdy nepřestanu.Tolik se těším až ho pověsím doma,snad už to bude brzy.Posílám pohlazení mimi v bříšku.pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) já mám takovou radost Leni, že se ti líbí, opravdu!! a "stodolu" vám vyzdobím ráda ;) :*
      Krásné dny a mimi radostí posílá šťouchanec :))

      Vymazat
  4. Šári, tak jak na to koukám a srdíčko se mi tetelí, budu asi něco nutně potřebovat domů ♥
    Opatruj sebe i drobečka, krásný týden přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, tak jak na to koukám a srdíčko se mi tetelí, budu asi něco nutně potřebovat domů ♥
    Opatruj sebe i drobečka, krásný týden přeji, Renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!