pátek 27. listopadu 2015

Co je nového? ...




... obrovská radost přišla v týdnu, když ke mě dorazil tento balíček... :)


                        


A já se přiznám, trochu se dmu pýchou, protože je to další splněný sen!!! ... a co že ten tajuplný balíček vlastně skrývá? :)
... filmovou klapku přímo ze Zlína a pro příští rok budu i já mít tu čest namalovat tu svou do Minisalonu filmových klapek pro již 56.ročník Zlín Film Festivalu



... každoročně galerii klapek sleduji, odvažovala jsem se snít, že bych někdy byla ráda součástí, ale neodvažovala jsem se doufat... a příští rok... (páni !!!! :))... příští rok bude moje klapka mezi ostatními :) 
... je to krásné, je to výzva  a doufám, že si neuříznu ostudu...! 
DĚKUJI MOC za příležitost ♥

a vám všem přeji krásný pátek, nadcházející víkend a první adventní neděli ;)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Gratulace veliká!!!!!!Krásný adventní čas...Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šári, velká gratulace! To bude nádhera, jsi šikulka ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Šári a zároveň moc gratuluji. Jste obrovská šikula, moc vám fandím. Krásné dny Marcela
    P.S. Posílala jsem vám malila.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Šári a zároveň moc gratuluji. Jste obrovská šikula, moc vám fandím. Krásné dny Marcela
    P.S. Posílala jsem vám malila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!