středa 4. listopadu 2015

Boj se špatnou náladou začíná...

Krásný středeční podvečer, moji milí... :)
... v pondělí jsem si na fcb posteskla se svým morálním rozpoložením posledních dnů... nechutí do práce, malování... čehokoliv... do všeho se nutím a vůbec se nepoznávám... nejraději bych jen spala a spala... žádné motivace, žádné nápady... jen pocit,že bych se na všechno nejradši vyprdla velebnosti :)...

... bohužel vypnout nemůžu... a ani nechci... čeká mě toho teď hodně, takže potřebuji nastartovat a povzbudit mysl :) utlumit zase to své emočně negativní blížencové Já :) ... a tak jsem hned druhý den začala proti němu zbrojit... :))

... krok první - výzdoba pergoly...

... uvědomila jsem si při tom, že jsem letos vlastně vůbec nevložila jediné foto z venku od nás... ono totiž vůbec nebylo co fotit... venku jsem letos měla jen pár muškátů...
... ani dýni na dušičky, jako minulý rok, jsme nedlabali... a to se nám letos urodily krásné domácí ze semínka...
... a tak jsem po práci zajela do zahradnictví a nakoupila pár kousků a aspoň trochu jsem si to venku "načančala" :)

... vrabčáci a zapichovátka jsou od úžasné Hliněnky ;) 
... "kopec" a nádherné svícny za oknem jsou od Šárky http://www.fler.cz/keramikas
... malované kameny (dům a kočičák) jsou z mých rukou...










... tyto podzimky byly jediné kytičky, které jsem původně za oknem měla a ani jim se do kvetení vůbec nechce... mají spousty pupenů, ale ne a ne se otevřít... :(


... sluníčko mi k tomu krásně svítilo a přiznám se, udělalo mi to radost :) ráno když vykouknu z okna, tak i přesto, že je mlha, mě ten pohled potěší, naladí a pohladí ;) 

... dneska jsem nakoupila zásoby svíček... boj bude pokračovat ;)
... pro dnešek se s vámi však rozloučím a popřeji krásný zbytek večera ♥

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Krásná výzdoba...Hezký víkend Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) nemám to sice tak vymazlené jako minulý rok, ale aspoň něco ;)

      Vymazat
  2. Šári - ty tvoje nakreslené kameny se mi děsně líbí - nádhera opravdu!! Jinak kopeček od Šárky mám taky a letos mi k němu přibyla z trhu keramická kapsička... v plánu je květináč...ten prostě bude můj :)
    Hliněnka má taky krásné věci, byla jsem moc ráda, že jsem na ní natrefila v trzích v Berouně :) ...tak a teď ještě mi prozraď kde natrefím na tvoje malované kameny? ;) Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) chystám se ti napsat email!! :) Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!