čtvrtek 8. října 2015

Vánoční přání...


Krásný uplakaný čtvrtek, moji milí! Ať chceme nebo nechceme, zima a s ní Vánoce se blíží... sama nemám ráda, když v obchodních domech skoro už na konci prázdnin začínají nabízet vánoční dekorace a kolekce... a tak se na jednu stranu omlouvám, že už i já tu začínám "vánočnět"... 
ALE! potřebuji váš názor ... :)


Před dvěma lety jsem měla v nabídce vánoční přáníčka a byl o ně značný zájem :) minulý rok jsem žádné nedělala... a docela jsem byla překvapená, kolik z vás mi psalo, zda nějaké budou, že by byl zájem... :) a tak jsem si řekla, že letos určitě budou... 

a mám tu pár prototypů...

co vy na to?

všechny jsou ručně malované, tedy co kus to originál, cena by se pohybovala okolo 35-40Kč - v ceně je samozřejmě i obálka v barvě přáníčka...







... ještě bych chtěla vymyslet aspoň dva motivy... uvidíme... :)



Vaše Šárka

3 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!