čtvrtek 24. září 2015

Ach ty chutě...

... těhotenské... :)
Krásný čtvrteční večer, moji milí! Ano, už je to tak... v únoru k nám přiletí čáp nebo vrána a Křemílek dostane ke svým druhým narozeninám sourozence :)... tohle těhotenství je oproti Křemílkovi už plánované, ale co jsem teda nečekala, tak že mě ty první měsíce tak "odrovnají"... :) každopádně se vše naštěstí začíná vracet do původních kolejí, začínám fungovat doma i v ateliéru, který jsem bohužel musela skoro na 3 měsíce opustit... vůně terpentýnu mi nedělala vůbec dobře... :( a jak už jsem prozradila v nadpisu... dostavily se chutě :) ... nejhorší je, že přijde chuť a já to "něco" prostě MUSÍM mít... dokonce se mi teď na dovolené v Maďarsku stalo, že jsem se rozbrečela, protože nám nějak nevyšlo dojít si na langoše, na kterého jsem se těšila už dva dny předtím :))) ... mno a nedávno jsem narazila na fotku lineckého cukroví...
... takže jak to asi dopadlo... :)











... mise splněna a teď rychle do hajan, protože spát musím za dva :)

Mějte se moc krásně a děkuji všem, kteří tu zůstali i přes tu dlouuuuhou neblogovací pauzu a doufám, že se budeme "vídat" zase častěji ;)

Dobrou a sladkou ;)
Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Jé Šári a já si říkala, zda jsi v pořádku a tady taková nádherná novinka ♥♥♥ Moc gratuluji a držím palce, ať je vše v pořádku ♥ A děláš mi chutě, ikdyž těhotná nejsem ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!