pondělí 15. června 2015

Pondělí...

...krásný pondělní večer, moji milí... :)

... tak jaké bylo vaše vykročení do nového týdne? ... u mě docela ospalé a líné... možná je to trochu dané tím počasím... alespoň tady u nás je pošmourno... tak akorát se zahrabošit pod deku, teplé a dobré "thé", knížku a po přečtení prvního odstavce upadnout do sladkých snů .... hmmmm... - krásná představa ;)

... ještě že o víkendu mě ten pracovní morál držel... :) zase jedna zakázka hotová a holky andělský už hezky schnou, aby se mohly co nejdříve vydat do nového domova ;)

Autorská olejomalba na zavěšovátku na kliku :) ... zákaznice je bude mít jako dárečky pro pani učitelky ke konci školního roku :)...tak snad budou mít radost...

... když Křemílek po obědě usnul a já se vrátila to aťasu, už mi nějak štětce nechtěli poslouchat... ikdyž jsem je chvíli přemlouvala, ve finále jsem konstatovala, že je to marné a tak se přiznám, že jsem se na tu hodinku také zaparkovala na gauči ... jo, občas je to potřeba :D

... odpoledne bylo třešňové... včera byl můj drahý trhat... něco málo na koláč... nj, ale z toho "něco mála" byla velká půltaška... takže jsme odpoledne jeli s Křemílkem na chalupu, a hezky to všechno zkompotovali... Je fakt, že těch není u nás nikdy dost (tak trochu toho svého milého podezírám, že to udělal záměrně)... :)) 




... a zítra hezky vstávat do práce... a ráda bych ze zbytku třešní ještě upekla aji ten koláč... takže já to pro dnešek opravdu balím do těch peřin ;)

... mějte se krásně sladce... třešňově ;)




Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. nádherný ANDĚLKY!!!a třešně-taky mě čeká zavařování a taky ve velkém-počítám tak 2 kýble...a opět asi budu trhat sama..Přeju pěkný večer!!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. ouuu Zdeni :( tak to nezávidím... jsem ráda, že jsem je trhat nemusela ;) ... to zavařování pak už tak nevadí ;) ... tak přeji moc a moc sil a elánu!!!
    Andělky za pochvalu děkují a všichni dohromady přejeme krásný večer ;) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!