sobota 6. června 2015

Pastelkový...

... po dost dlouhé době vás moc všechny zdravím, moji milí !!... dny letí jak blázen a pořád je co dělat... na blog mi teď nějak moc času nezbývá... :( 

... květen je za námi a stejně tak i moje narozeniny :) oslava sice ještě neproběhla... nemůžeme se nějak domluvit,protože stále na víkend plánujeme nějaké práce... ale dárečky jsem dostala a tentokrát mě překvapil nejvíc můj milovaný, který se tento rok vůbec neptal, jako vždy, na to co bych chtěla... což mi bylo divné a myslela jsem si, že prostě zapomněl :))) ... a najednou při večeři, mi k mému velkému překvapení :), na stole přistála malá krabička ukrývající krásný starožitný medailonek ;)... pamatoval si, že jsem před časem říkala, že bych si něco takového přála na fotky těch mých dvou chlapů,abych je měla stále u sebe :)... je to moje zlato ♥... tak teď ještě ty fotky a pak se vám určitě pochlubím ;)....

... každopádně tento blog jsem chtěla věnovat jinému dárku :)

 .... áno, pastelkám :)...

... v poslední době se věnuji výhradně olejomalbě... ale pastelky miluji od dětství, a letos jsem dostala tu úplně nejvíc největší sadu :) nejradši je mám takhle všechny pohromadě :D... a protože mi to nedalo a hned jsem je musela vyzkoušet, tak jednou večer vznikla...

... tahle záložka...:)


... kombinovaná technika - akryl + pastel... závěrečně fixováno...

... je to takový malý "prototyp"...má sice ještě nějakou tu mouchu... ale hlavně je jen a jen moje :D konečně si nemusím pamatovat číslo poslední stránky, kam jsem dočetla... vzhledem k tomu, že se kolikrát nedostanu ke čtení třeba týden se mi často stávalo, že jsem některé stránky četla znovu :)))

... mám v plánu ještě další tohoto typu... ale vidím to nejdříve tak na podzim ;)

Popřeji vám, moji milí, krásný víkend :) a ať stihnete co nejvíce práce i radosti :))) 

...já jdu dnes dopoledne s Křemílkem na focení (bude aspoň fotka do medailonku :))) ... pak bych chtěla ještě zvládnou něco na zahrádce a upéct na zítra koláč... a uklidit.... protože zítra se od časného rána zavírám až do večera do aťasu ;))

♥ Vaše Šárka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!