pondělí 29. června 2015

Dnes večer za kulturou....


... zatím poslední zastávka putovní charitativní výstavy ve prospěch centra Arpida  (více ZDE)

... a tentokrát se můžete těšit i na vystoupení našeho BEZVADYDIVADLA a vidět kulisy v akci :)))
Křemílka bude hlídat babička a tak i já po dlouhé době vyrazím do společnosti :)) ... už jsem nějakou chvilku nestála na "jevišti" a tak mám pravda, docela trému, tak mi držte palce :) NEBO VLASTNĚ NEEE!! držet pěsti prosííím :))))

... a můj poslední příspěvek do akce...

"Anděl strážný..." olejomalba na plátně 25*30cm - rámováno





... mějte krásný start do nového týdne!!!...
Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!