neděle 28. června 2015

"Čekanka..."

... ráno jsem sice chtěla vyběhnout schody do aťasu co nejdříve... ale bohužel jsem zaspala ... a pracovat začala až někdy k 10té dopolední... ale ve finále to ani nevadilo... Šárka dneska byla pilná... až se divím jak mi šla práce od ruky... a s radostí :) 

... ještě jednou přeji krásný nedělní podvečer, moji milí!!...

a představuji jeden z dokončených obrázků...

"Čekanka..." - olejomalba na plátně v dřevěném rámu :)




Užijte si zbytek neděle a zítra vykročte jedině pravou nohou :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Moc hezký obrázek.Dají se někde koupit?Když tak info na mail:ilona.precechtelova@seznam.cz Hezký den Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě rámeček, obrázky máš moc hezké.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!