čtvrtek 30. dubna 2015

... a zase trochu kultury...

... aneb další pozvánka za uměním...

Putovní výstava "Otevři srdce!" se přesouvá do Svatého Jánu nad Malší a zároveň s ní poběží i výstava obrazů Volného sdružení umělců Jižních Čech.


... a moje obrázkové trio, které premiérově vyšlu do světa :) ...


"Krajina v zelené III" - 40*40cm - rámováno



"Zimní anděl" - olejomalba 25*30cm



"Naděje..." - olejomalba 40*40cm


Tak se třeba uvidíme v sobotu na vernisáži? ;)

...budu se těšit :)) a teď vám popřeji krásný čarodějnický večer :) ... já ho pro tentokrát po dlouhé době trávím doma, koště jsem nechala v komoře :)... ale zítra si prvomájové políbení rozhodně utéct nenechám ;)

Dobrou a krásnou noc :)
Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!